Alla inlägg den 14 december 2012

Av Alexandra Hofman - 14 december 2012 16:25

Jag var på bodycombat på gymmet igår kväll, så kul! Senast jag tränade det var nog minst ett par månader sen i sverige. BodyCombat är ett 60 minuters högintensivt träningspass inspirerat av olika kampsporter. Det är sparkar och slag i luften, varje låt har olika koreografier. Rätt kul, inte lika intensivt som BodyAttack, så jag ville bara fortsätta träna när passet var slut eftersom jag hade så mycket energi kvar.


Jag har ju minskat min träningsmängd denna vecka och det känns lite jobbigt. Jag vill träna mer och mer och mer. Jag vill springa, jag vill röra på mej. Men samtidigt vill jag inte gå promenader, så himla jobbigt i snön just nu liksom!


 

Idag har jag skippat träningen eftersom jag hade en teorilektion kvar på bilskolan som hörde till andra skedet. Så den var jag på idag, typ 1,5h. Ville inte lämna hundarna ensam mera så jag unnar mig en träningsfri dag och storstädar istället, för imorgon är det partey!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards