Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Hofman - 30 januari 2012 13:17

Hej! Igår var jag på spinning och sen på hundträning i kvevlax. Bra och givande var det. Idag har jag varit i skolan, sen gick jag hem och bytte om innan jag for på spinning på gymmet. Får se vad som händer idag. Skulle vilja hitta min mp3, som varit försvunnen nån månad. Med den skulle jag nog ha mer motivation att springa på löpbandet och sånt. :)

Av Alexandra Hofman - 29 januari 2012 10:00

Inom 5 år önskar jag att jag skaffat minst följande hundar:

 - En chihuahuatik

 - En tävlingstik (tollare eller border collie)

 - En stövartik från Jacks uppfödare


 

Ser man på denna bild så är det nog en till Stövare som lockar mest ;)

Av Alexandra Hofman - 28 januari 2012 14:02

Här kommer lite vackra vinterbilder på Jack. På bilderna är han med Romeo i hundparken.



     

Av Alexandra Hofman - 28 januari 2012 12:28

Har vart på spinning nu på morgonen. Nu chillar jag framför datorn. Har en del planer idag, får se hur det blir! :)


 

Av Alexandra Hofman - 27 januari 2012 18:04

Fortfarande en del internet- och datorproblem.


Idag har jag vilat ut, sovit till halv 11 typ. Varit ute med hunden och städat. Jag, Natu, Romeo och Jack for till hundparken. Den irländska varghunden var där igen och lekte med Jack. Så stor och ståtlig, en sån skulle jag vilja ha!


Sen har jag vart på gymmet med moster och mamma. Spinning och core. Imorgon ska jag på BodyAttack, tror det är kl 16.15 eller nått.


Ska btw hålla mig nykter nu tills det blir penkkis. Då ska vi på sitz och supa på fontana med klassen! Blir skoj! Sen är det sthlm på sportlovet, lär nog bli en och annan drink då med. Nåja, happy friday everyone!

Av Alexandra Hofman - 27 januari 2012 16:30

Nu har även Natalija fått sitt körkort! Så nu blir det ingen mera olaglig körning, utan nu kan hon köra oss till hundparken m.m helt lagligt!! :D Stort GRATTIS!

http://natalijablondie.blogg.se/


 

Iuh

Av Alexandra Hofman - 26 januari 2012 15:22

Just nu bedjar jag till min självdisciplin om att få slippa gymmet idag. Har tränat varje dag i en lång tid och kaloriintaget ligger alltid på under 1000 per dag. De senaste dagarna har jag mått illa varje dag efter gymmet och när jag gått och lagt mej.


Önskar jag kunde ta helg nu, käka lite glass och se på tv. Vet fan inte vad jag ska göra. Vill inte att alla kilon kommer tillbaka, jag vill ju bli smal...

Av Alexandra Hofman - 26 januari 2012 15:03

Har ingen aning vad jag ville bli som riktigt liten, men i lågstadiet var drömmen att bli kändis, typ skådespelerska och modell. My mind was set on Hollywood haha.


I åttan/nian och året efter det hade jag stora problem med att bestämma mig för vad jag ville gå i för skola efter högstadiet. Jag tyckte alla skolor i vasa var så himla tråkiga, ville flytta till sverige.  Gick på möten med studiehandledare med det blev inte riktigt till något.


Jag visste iaf att jag aldrig i mitt liv ville jobba 9-5 jobb. Jag ville kunna bestämma över mina egna arbetstider. Att starta eget var en dröm. Det är det iofs ännu men nu skulle jag inte ha något emot att jobba på ett stort djursjukhus nån tid bara för erfarenheten först.


Ja, vi får se vad framtiden ger. Just nu vill jag bara plugga i några år, och som det ser ut så kommer det bli mååånga år framöver! Studietiden är den roligaste i ens liv! Jobbigt sen när alla börjar skaffa kille och barn och inte vill leva livet längre.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards