Alla inlägg under oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 31 oktober 2012 19:37

   


 


Nånää int e ja så ensam, men mina hundar vill va med på webcam så det får de ju :)

Jag har druckit en lonkero, 2 drinkar och lite pisang ambon. Här blandar vi friskt haha!

Snart blir det HulluPullo och mera lonkero!<3 Lonkero e min favoritdricka!

På fredag bjuder jag på halloween fest, nice Lexi!!! :)

Av Alexandra Hofman - 31 oktober 2012 18:31

 


1 liter rysk vodka för endast 20 euro. 40%.

Bra köp va?;) Köpte den på finlandsfärjan påväg hit. 

1 liter lycka på flaska.

Av Alexandra Hofman - 31 oktober 2012 10:15

Nu har jag levt hälsosamt i två dagar, det känns bra! Det behövs oxå:

Först hade jag ju några riktigt deppiga veckor i stockholm, och då blev det onyttig mat för det kändes inte värt. Sen åt jag och Daniel ute väldigt mycket, bland annat på en kinamats buffé mitt på stureplan. Bufféer är svåra, för jag är som ett svart hål när det gäller mat, har svårt att känna mättnad/hunger nowadays. Eller, har väl alltid varit så i perioder.


Nu i korsnäs/vasa mår jag lite bättre, för jag ser fram emot att träffa kompisarna och festa igen. Redan ikväll vankas det utgång faktist;)  Inte för att alkohol är så nyttigt, men om man låter bli att fylleäta och bara äter sparsamt dagen efter, så går man verkligen ner rejält av sprit! :)


Nu ska jag åka in till stan med mamma, vi ska fixa gymkort åt mej! Sen vet jag inte hur jag fördriver dagen, men somsagt på kvällen blir det fest så vi får se då!


 

Av Alexandra Hofman - 30 oktober 2012 20:00

 


Idag har jag varit ensam hemma större delen av dagen. Jag har fixat, städat, sorterat och ordnat.

Hundarna och jag har varit på flera små korta promenader och bara njutit av vardagen.


Jag och Jack gick ut i byn faktist, Jack hade sin vinterjacka. Förstår inte hur folk kan skaffa ett jobb i en sån här liten by och sen leva resten av livet här. Tycker att det verkar väldigt trist. Men det var ju absolut vanligare förut när man kanske inte visste bättre. Alla 90-talister ställer nog högre krav på livet, sägs ju att vår generation är adrenalin-junkies, och det stämmer nog på många. :)

Av Alexandra Hofman - 29 oktober 2012 19:40

   


Träningsvärk efter dansen i lördags fortfarande haha! Måndag idag, nystart, dags att bli hälsosam igen. Är hemma hos föräldrarna nu, stannade i stan när vi kom hem igår natt. Såå himla kallt med snön och allt, riktigt frusen är jag. Har städat, packat upp och ordnat hela dagen, både i stan och här. Måste få nån ordning på allt, på livet.


Bilder på hundarna på båten :P Det gick riktigt bra på båten, sov några timmar först eftersom det inte blev tillräckligt med sömn sista natten i sverige. Sen vågade vi faktist lämna alla hundar ensamma i hytten och det gick bra förutom lite skällande ^^

Av Alexandra Hofman - 28 oktober 2012 07:14

Nu står vi i bilkön till vikingline, dags att åka hem.

Eventet igår var hur kul som helst, idag har jag ont i ländryggen dessvärre efter alla bakåtböjningar och hopp i jazzen. Jazzdans var väldigt vacker, vi dansade till nån fin låt. Borde nog börja med det oxå.

Sista timmen var det street, fullt ös och energin flödade! Det var väldigt bra social samvaro och jag kände igen många från zumban. Jag umgicks med några som oxå alltid går på zumban och berättade att jag inte skulle kunna komma dit mera pga min flytt..:/

Alla var jättetrevliga och efter klasserna tog instruktören fram vin med tillbehör, så jag tog ett stort glas vin haha.. Vi dansade sammanlagt 4,5h mellan kl 14 och 19.:)

Av Alexandra Hofman - 27 oktober 2012 18:30

   


Här sitter Jack utanför dörren till vårt hus! Imorgon är det inte längre vårt hus :(

Hoppas ni alla har en kul kväll med fest och halloween!

Av Alexandra Hofman - 26 oktober 2012 18:15

     


Man får verkligen vackra bilder i skogen här.

Naturen är något utöver det vanliga, ska bli tråkigt att förlora det!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards