Alla inlägg den 16 december 2012

Av Alexandra Hofman - 16 december 2012 20:35


 

Hatar baksmälla. Man känner sig så obekväm i sig själv, hela dagen. Allt smakar annorlunda och det går inte om förrän dagen efter. Hittade en söt bild på en rolig hund på en kompis blogg, hehe.

Av Alexandra Hofman - 16 december 2012 12:50

Igår var det fest! I början var det trögt, typ inga partypeople hade kommit ännu så vi satt mest och talade och Jack var med i soffan och njöt av uppmärksamheten:)

 


Sen efter 8 började plötsligt massa folk komma in. Då hade redan jag och Linn druckit en bra stund så festen drog genast igång. Maja och Reidar, Lizzi och Oscu, Sandra, Jenny, Oski, the Salonen twins, Katsu, ja och säkert nå fler. Senare under kvällen kom Gabriella från korsnäs, hon hade med sig massa andra folk, men de var bara in en sväng. Kul att träffa Bella, det var nog mååånga år sen vi sågs!


         

Jag och Sandra. Asså jag drack inte mycket alls igår, ändå blev jag helt cpfull och minns fan inget av slutet på kvällen. Jag drack en stor lonkero,  sen 2-3 drinkar gjorda på sprit, hallonlikör och sodastream-vatten. Kanske man är lättpåverkad när man är sjuk, inte vet jag hehe. Fast iofs, det är ju detta jag alltid velat, att kunna bli full på så lite dricka som möjligt. :P

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards