Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Alexandra Hofman - 1 februari 2013 08:51

Igår trodde jag att våren var här. Det var så härligt att inte behöva frysa utomhus, och att känna asfalt under skorna. Idag däremot har det frusit på så nu är det riktigt halt, usch då.


Föresten, idag är det ju 1 februari, vilket innebär att jag inte tagit en droppe alkohol på 1 månad! Galet! Visst märks det att jag blivit mindre social, det är ju den oundvikliga konsekvensen av att inte dricka, man träffar inte på lika mycket folk helt enkelt.


Nu skulle jag kunna supa riktigt ordentligt, men jag är så inne i gymmet så har inte riktigt nån lust att förstöra min bantning med alla bakiscravings from hell. Men den 16:onde är det ju Imitation White i Vasa, så då ska jag minsann dricka och dansa hela natten! :D


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards