Alla inlägg den 1 november 2012

Av Alexandra Hofman - 1 november 2012 14:29

Är hemma på landet nu, följde med min mamma och syrra idag. Stannar här över natten för imorgon var det somsagt dags för halloween party. Jack ska få vara med med sin security-outfit haha ;)


Laddade upp en bild på Jack i en rasgrupp på facebook. Han är så vacker! Önskar han var några centimeter kortare så att han kunde bli en riktig utställningshund! Han är tyvärr för stor för rasen.


 

Av Alexandra Hofman - 1 november 2012 14:16

Igår i stan då, gjorde massa ärenden under dagen, gymkortet, flyttanmälan på magistraten osv.

Sen fixade jag ett mikrosimkort och internet till telefonen på elisa shop.

Tyvärr så funkade det inte! Och mitt gamla sim stängde de ju av.

Så nu är jag utan telefon, det går alltså inte att nå mig annat än på facebook.


Sen åkte vi till hundgården och efter det var det partydags, vilket ni ser på bilderna i inläggen under.

Förfestade en del, diskuterade och kollade videor på youtube.

Sen mot pullo!


Gick in, beställde drickor, drack, dansade, satt vid bord, träffade folk. Riktigt kul kväll,

men gick hem redan vid 3 av nån anledning. :)


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards