Alla inlägg den 3 november 2012

Av Alexandra Hofman - 3 november 2012 21:23

Nu är jag hos mina föräldrar igen, familjemiddag idag så fick åka hem från stan. Vi har ätit, diskuterat och varit till gravgården. :)


 


Jag har sömnbrist, har inte hunnit sova tillräckligt de senaste två dagarna. Så ska lägga mig tidigt nu:)

Av Alexandra Hofman - 3 november 2012 12:23

Det var galet kul igår! Först spenderades några timmar med att köpa ut:

 


Sen hem och pynta med ballonger och ljus. Jag var utklädd till sexy prisoner. 


      


Jack var utklädd till min fängelsevakt, det står security på hans tröja ;P


 



Sen kom massor av folk! Vi spelade ölspel, dansade till hård dubstep med en otrolig bas! Vi hade skitkul, stog mitt på golvet och dansade, men klockan 10 fick vi stänga av basen för att inte störa grannarna. Då satt vi mest och drack. Jag hade inga lonkero denna gång så körde vodka och likör fylla. Det gick bra, men tror nog jag gillar lonkero mera. 


  


Det var så kul att se alla igen, hela vårt fjortisgäng var där, alla regulars alltså :D Typ Maija och Reidar, Anna å Ville, Jenny, Anna S, Linn å Alex, Oscu å Lizzi, Sarina, Emma. + några fler som kom in nu som då. Folk var riktigt duktiga på att klä ut sig! Alex å Ville var utklädda till tjejer ;) Bäst utstyrsel hade nog Oscu med det stora vita huvudet som ni ser på bilden :D Jack skällde när han kom in förståss!


           


Folket tunnades ut rejält vid tolvslaget, men några stannade rätt sent, till typ 3. 

Och tillsist en bild på Jack med tjejerna. Han gillar faktist all uppmärksamhet, sen har han en garderob med mjuk matta att gå in i om partyt blir för vilt för honom. 



 


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards