Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Alexandra Hofman - 2 januari 2013 10:22

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Flyttade utomlands:)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.


Vilka länder besökte du?
Det var nog bara Sverige och Finland

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Balans!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Det skulle väl vara nyårsafton då, har nog inte gjort så mycket annat speciellt i år.

Vad var din största framgång 2012?
Gått ner lite i vikt, köpt ett par hundar, flyttade till sverige!

Största misstaget?
Alla gånger jag varit för lat för att träna eller festa eller göra andra viktiga saker.

Bästa köpet?
Mina LV! Haha, njaa, men hundarna maybe. + datorn och systemkameran.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran antagligen, men även hundarna förståss.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nope, eller alkohol och såna grejer ofc

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
-

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag hade väldigt mycket ångest och kaos i mig i år. Men samtidigt hade jag också intensiva gläjemoments.

Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av livet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit.

Blev du kär i år?
Nej inte på riktigt.

Favoritprogram på TV?
Pretty Little Liars, Greys Anatomy, olika sitcoms, osv...

Bästa boken du läste i år?
Jag har läst många i år, dock ingen som sticker ut som den bästa.

Största musikaliska upptäckten?
Inget

Något du önskade dig och fick?
Money

Något du önskade dig och inte fick?
En hundvakt

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
En vanlig tråkig dag, men jag köpte ut starksprit för första gången iaf :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Visst kunde det ha varit bättre, främst om jag hade fått tag i en fast lägenhet i centrala stockholm där jag fick bo.

Vad fick dig att må bra?
Känslan när man stiger in på gymmet i väntan på ett hårt träningspass!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Är inte så insatt :P

Vem saknade du?
En hundflicka/hemhjälp jag kunde anställt för att hela tiden hjälpa mig med grejer som att träna hundarna och rasta dem och städa efter dem. Så att jag skulle ha mer tid att fokusera på mitt liv.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla girlsen i stockholm! Fast nu är det länge sen jag var där.. :/

Mest stolt över?
Min stockholmsflytt och att jag varit så aktiv på gymmet under året.

Högsta önskan just nu?

Att mitt liv ska ordna sig, att jag ska få tag i en bra lägenhet i sthlm och ha nån som hjälper mig med hundarna! Gärna att få skicka iväg hundarna på träningsläger så de kommer hem lydiga sen haha :P xD

Av Alexandra Hofman - 2 januari 2013 10:01


     


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards