Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Alexandra Hofman - 6 januari 2012 19:47

Känner mej sjuk, så tar en lazy kväll nu å käkar onyttigt och bara sitter hemma och ser på tv. Det kan behövas ibland.


Var till hundgården med Jack idag. Det var bara hanhundar. En dobermann, en schäfer, två rottweilers, en blandras... Jack är rädd och försiktig när det är äldre lite dominantare hundar.


 

Av Alexandra Hofman - 6 januari 2012 14:04

Äntligen hade de öppet hus på det andra gymmet jag brukar gå på. Förra året var jag medlem en månad där, det var så härligt att ha 3 olika gymscheman att välja mellan. Idag hade de då öppet hus och eftersom jag är överansträngd av träningen för tillfället tänkte jag att jag skulle gå på BodyHarmony som var i den varma salen. (infraröda lampor i taket)


Jättenajs träning/avslappning, verkligen nånting jag skulle vilja fortsätta på.


Eftersom det bara var 30min klasser hela dagen fick jag för mig att gå en till. Aerobox. Shit vilken energi! Man hoppade runt och boxades i luften och fick knappt någon chans att hämta andan eller dricka vatten, det var så intensivt. Men det var kul.


Kände mig verkligen som hemma där, har saknat det gymmet något otroligt!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards