Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Alexandra Hofman - 13 januari 2012 22:24

Nu är jag jättetrött. Har vart ute med hunden i stormen. Hoppas hoppas att jag orkar ta mig till gymmet imorgon. Ciao!

Av Alexandra Hofman - 13 januari 2012 17:30

Är verkligen snöSTORM idag. Man kommer knappt ut genom dörren för all snö.


Idag har jag varit på akupunktur! Det kan vara bra ibland, men man blir ju så otroligt trött efteråt. Eller kanske bara jag som reagerar så.


Var till stan för en stund sen, kollade i butiker. Men så fult när man måste ha massa kläder på sig ute nu då det är kallt. Hoppas våren kommer snart.

Av Alexandra Hofman - 13 januari 2012 15:19

Mamma kom in med Jack till stan så nu är han också här. Dock verkar han inte fatta att vädret suger, utan vill bara gå ut. :( Jag vill inte gå ut idag, jag är trött och frusen. Men det finns inte så mycket att göra åt, vill hunden ut ska han få gå ut också :) Jag skulle så gärna vilja ha en chihuahua. Har ju en hos mina föräldrar men henne har min mor tagit så henne får jag inte ha särskilt ofta haha ;P Så jag ska nog skaffa en ny åt mej, får se när det rätta tillfället kommer.


Hade ju planerat för en tollarvalp och stått i kö, men nu blev det ingen sån, så då tänker jag om. Är ju knappast lättare att flytta till sthlm om jag har två stora hundar istället för bara en.


Min chihuahua Trophy

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards