Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Alexandra Hofman - 18 januari 2012 19:33

Just nu är jag i skolan, så ni får nöja er med ett tidsinställt inlägg! :) Har två timmar svenska och två timmar engelska. Det har vi typ varje dag. :)


 

Av Alexandra Hofman - 18 januari 2012 19:24

Idag har jag och Natu varit på gymmet ganska länge. Sedan fick jag skynda mig hem för en kvällskurs på skolan, men tydligen hade dem den inte idag så fick tid att göra läxor istället.   


Nu finns det inte så mkt mer att göra idag, ska upp halv 7 imorgon som vanligt inför skolan! Så borde gå och lägga mig snart. Men först ut med hunden! Godnatt!

Av Alexandra Hofman - 18 januari 2012 14:08

Var nyss till hundparken, före det var jag i skolan i flera timmar. Stackars Jack var så uppstressad när han hade vart tvungen att vara ensam. Vet verkligen inte hur jag ska få honom att känna sig lugn då han är ensam. Han är så rädd för alla ljud utanför.

Har massor av läxor och skolarbeten. Även inför hundkursen har jag läxor. Mycket att göra hela tiden, men det är kul som omväxling! :)

Nu ska jag till gymmet med Natu, Ciao!

 

  

Egentligen är jag och Natu lika långa, men inte på denna bilden!

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards