Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Alexandra Hofman - 7 januari 2012 19:05

Idag var det meningen att min vän och jag skulle ut och äta. Vi har inte varit så nära varandra på sistone pga en del olika händelser. Vi hade bestämt det igår efter att hon ville käka kl 21.30 då och jag sagt att det är för sent. Så jag bad henne höra av sig dagen efter.


Så jag har hållt igen ganska rejält på kalorierna idag, eftersom jag av erfarenhet vet att det kan bli en hel del kalorier när man går ut och äter om kvällarna. Fast som det blev nu så blir det ingen mat för mej, hon ville gå ut ännu senare idag, och blev arg för att jag ska hem ikväll. Nån gång måste jag väl få åka hem, det är ju ändå helg och jag har kört 9 träningspass denna vecka! Så THATS WHY jag åker hem idag, jag vill vila upp mig helt enkelt och vara långt ifrån gymmen så jag åtminstone får en träningsfri dag (imorgon).


Men kan väl tacka henne för att jag nu slipper alla dedär onödiga kalorierna..   


 

Av Alexandra Hofman - 7 januari 2012 17:21

Sedan Kissie började med facebook-kommentarsfältet, samt slutade provocera så mycket, har hon tappat mycket i popularitet. Hon är inte alls lika inne längre.


Den nya inne-tjejen är såklart Hanna Widerstedt! Snygg brud vars åsikter provocerar en hel del olika människor. Kul att läsa, samtidigt som hon har en dyr stil och bitchig attityd! Love her! <3


    Hanna Widerstedt



  Kissie


Av Alexandra Hofman - 7 januari 2012 10:58

Aaah jag blir galen, hur fan ska man bära sig åt för att bli smal. Jag har så jävla ont i ryggen nu, alla möjliga olika muskler värker. Ena benet känns som att jag sträckt en muskel i.. Om jag vill skulle jag kunna träna 8 timmar om dagen, men min kropp är gammal o orkar inte ett skit. Nu tar jag en yoga-timme, sen har jag vilodag imorgon så kanske värken avtar.


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards