Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Alexandra Hofman - 20 januari 2012 16:16

Har varit på gymmet i flera timmar nu. Varit i infraröd-bastu, spinning 45 min och core 30 min. Blev helt slut och var hungrig som fan då jag bara ätit en halv kiwifrukt och en smörgås tidigare idag. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, och under tiden mumsar jag några skedar glass. Jag älskar glass, har massor av olika smaker i frysen. Den jag äter nu är hallon och macadamianötter.Resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n, så ha det bra ni andra!

Av Alexandra Hofman - 20 januari 2012 12:45

Idag har jag gjort läxor på löpande band. 3 samhällslära inlämningsuppgifter, och 3 essäuppsatser i hälsokunskap. Hälsokunskapen var enklast även om det var längre uppgifter. Ganska najs att skriva om sånt man gillar och kan mycket om, då behöver man inte leta så mycket fakta heller!


Har suttit framför datorn hela dagen, usch så jobbigt, får alltid ont i ryggen då. Kl 15.30 blir det iaf spinning+core på gymmet. Sen har jag inga fler planer för idag.

Av Alexandra Hofman - 20 januari 2012 09:41

Stockholms godaste glass hittar ni i Gallerian! Stället heter Montis, är designat i orange och har otaliga underbara italienska glassmaker! Man kan känna sig lite vilsen bland alla smaker, finns så otroligt många. Lite dyr kanske, men eftersom det är så gott spelar priset ingen roll. Brukar ofta ta cheesecake, jättegott! Nästa gång jag är i sthlm vill jag testa kokos-glassen, många som säger att den är god. Så nu vet ni, ät glass på Montis när ni är i Sthlm! De har även annat gott (lunch och kaffe), fast det har jag inte smakat, äter hellre glass haha ;)

http://gastrogate.com/restaurang/montis/


 

Av Alexandra Hofman - 20 januari 2012 08:19

Här sitter jag, trött efter gårdagens fullspäckade dag. Pjäsen igår var bra, lite lång bara (3 timmar). Under kaffepausen tog vi bilder, jag och Natu.


  

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards