Alla inlägg den 4 april 2012

Av Alexandra Hofman - 4 april 2012 09:53

Hej! Nu ska jag ta en promenad med hunden, sen har jag ett ganska fullspäckat schema idag, med en början på gymmet. Igår blev det bestämt att vi ska ha hemmafest. Dock vet jag inte hur det blir och om det ens dyker upp så mycket folk, men om inte annat är det väl ett bra sätt att träffa gamla vänner man inte sett på länge. Får ta det spontant. Tror inte jag ska dricka så mycket, drack mig inte full igår heller. Stockholm har verkligen haft effekt på mig!

 

Av Alexandra Hofman - 4 april 2012 08:14


Oliver's Inn var dött igår. Satt mest vid bardisken och drack olika sorters lonkero, smakade på de flesta de hade där. Sen blev det en par pätkis-shottar oxå, men denna gång blev jag inte lika full som jag brukar bli av dem, det var ju tur! :) Fast mot slutet blev jag full och dansade, härligt! Borde gå ut och bara dansa istället hehe.


 

Jordgubbslonkero



 

Haha, förkrök me hunden


  

Blev överöst med drinkar, något helt annat än snåla södertälje-killar!


 

On my way to the car innan krogen :)

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards