Alla inlägg den 8 april 2012

Av Alexandra Hofman - 8 april 2012 18:40

Drog ut på tiden innan jag fixat mig klart, men nu är jag i princip klar. Ska bara blogga först ;) Så ska jag blanda mig en drink sen. Flaskan fick vara med på bild även fast jag inte börjat dricka än. Har bara två lonkero samt mjölk att blanda min jordgubbslikör med, så tänkte ta till spriten när resten av drickan tar slut.


Längtar efter ikväll, att få smaka Pullos jättegoda rosa drink! Det är hallonlikör och mjölk i den. Men nu blir det att blanda en egen drink här, det kan vara jävligt gott det med! Ses ute i nattvimlet!


     

Av Alexandra Hofman - 8 april 2012 16:00

Är i vasa nu, har varit på gymmet och joggat lite på löpbandet och gått i solariet. Börjar verkligen bli blek då jag inte gått i nått solarie i sverige! Dåligt.


Har varit i duschen och sånt, så nu väntar sminkning och att fixa håret. Samt att välja outfit! Det är verkligen svårt, nu då jag festat så mycket på sistone har jag använt många av mina klänningar, och man kan helst inte ha samma klänning flera ggr, åtminstone inte samma månad. Så får försöka fixa till nått, funderar på nån party-top och jeans med högklackat.


Ikväll kommer att bli helvilt! Älskar verkligen dessa events när de har pullo och waild som samma krog, så man kan gå mellan båda. Dock var det så himla mycket folk förra påsken så det var jättesvårt att få tag i dricka. Långa köer, det gillas inte.. Men det är kul iaf, förra året var jag där med Fredrika och Kent och vi dansade hela natten!


Nu ska jag fortsätta fixa mig så jag hinner bli klar innan förkröket, som börjar om ca 2 timmar! Have fun!


 


Av Alexandra Hofman - 8 april 2012 11:41

Såhär ser mina dagar ut när jag är hos mina föräldrar. Vara ute med hundarna mest. Dessa bilder hittade jag på datorn, jag tog dem 1 april. Härligt aprilväder, oh really? Ska börja dra mig in mot stan nu så småningom.


BTW, nån som vet vilket kreditkort man kan ha när man varken har jobb eller högskoleutbildning? Visa-card går ju inte då, och visa electron suger. Jag vill kunna beställa grejer från nätet.


     

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards