Alla inlägg den 7 april 2012

-

Av Alexandra Hofman - 7 april 2012 22:26


Jack är rädd just nu för folk har smällt raketer och smällare inne i byn typ.

Vet inte vad jag ska skriva, så säger gonatt nu!


Av Alexandra Hofman - 7 april 2012 18:45

Fick reklam om något bantningspreparat som skulle ge otroliga effekter! Verkade ju för bra för att vara sant och jag misstänkte det, men shit vilka starka negativa reaktioner det fått! Tidningar har blivit stämda för att haft med preparatets reklam i sina tidningar, då reklamen är en bluff. Annonsen vädjar verkligen till överviktiga kvinnors svaga omdöme, för när man är desperat att gå ner i vikt så vill man testa allt! Trust me, jag har testat otaliga produkter med varierande resultat!


Låt er inte luras! Men vill ni läsa mera så kan ni kolla in på denna sida:

http://campaign.healthzone.biz/campaignID/82253dae-47e0-45a1-8b6d-5087076c978c/1153/



Om du följer kurens enkla instruktioner noggrant, och inte heller ändrar dina vanor, kommer du börja gå ner i vikt direkt. Du kan bestämma dig för att gå ner 6–8 kilo, tills du har nått din idealvikt. Du går inte upp i vikt igen, om du bara äter ett piller om dagen, eftersom din vikt har stabiliserats. Du behåller din figur, och ingen kommer kunna gissa att du en gång varit för tjock.

Du kommer att vara stolt över ditt smala utseende och kommer att känna dig bekväm. Du kommer att känna dig attraktiv och självsäker. Du kommer inte längre ha problem med hungerattacker. Hungerattacker är fiende nummer 1 för varje kvinna som känner att hon behöver gå ner i vikt. När man är smal, börjar livet verkligen på nytt.

Nu kan även du prova den produkt som skapar stor uppmärksamhet i hela Europa.

Av Alexandra Hofman - 7 april 2012 17:10

Nu är jag hemma hos mina föräldrar. Har varit på spinning idag, joggingtur i skogen och promenad ut i byn med båda hundarna. Händer väl inte så jättemycket här ute på landet. Påskbrasa ikväll. Imorgon åker jag in till stan för att gå på HulluPullo. Sen kommer jag stanna i finland i 1-2 veckor till innan jag reser tillbaka till sthlm. Ha en kul kväll, ser att det är många som ska festa! ;)


 

Av Alexandra Hofman - 7 april 2012 08:28

Nu ska jag iväg och träna, kul! Blir spinning idag. Sen ska jag med mamma och handla innan vi åker hem. Blir väl påskbrasa och allt detdär ikväll. Glad påsk allihop! :)


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards