Alla inlägg den 9 april 2012

Av Alexandra Hofman - 9 april 2012 22:10

Ikväll har jag ägnat timmar åt den sista engelska-uppsatsen. Så nu är kursen gjord, bara provet kvar som är nästa vecka. Har ingen aning om när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag har det riktigt roligt här i vasa vad gäller fester och sånt, men strukturen i livet har blivit dålig. Har tappat fokus när det gäller bantningen och inte tränat lika ofta heller. Nya tag imorgon, nu när man ska vara nykter några dagar.


Idag har jag btw hämtat Jack, han var ju hos mina föräldrar under gårdagens festligheter. Har även tragglat på i samma spår när det gäller lägenheter och chihuahuor. Hittar ingendera just nu, men är bara att kolla runt på de olika sidorna varje dag, en dag nappar det nog!


Ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag upp tidigt för bl.a gymmet.


 

Av Alexandra Hofman - 9 april 2012 14:15

Varg Veum är en serie filmer som jag av en slump upptäckte i sommras när de sändes på tv4. Det är typ som Beck och Wallander, men på norska! Riktigt najs filmer, idag ska jag i min lugna baksmälla se en av dem. :)



 


Av Alexandra Hofman - 9 april 2012 12:45

Hej Hallå! Var lite bakis och yr imorse, that's what HulluPullo gör mot en. Nu ska jag ut och träffa Maija en stund för jag mår bra mycket bättre nu! Skulle vilja shoppa haha, men finns ju inte så mycket i Vasa.


Igår festade jag med Daniel, Fredrika och Kent. Vi körde ölspel och Jag har aldrig... hos Daniel på förfest. Sen gick vi till krogen. Var kö utanför och en massa folk inne. Men vi lyckades hitta ett ledigt bord på Waild-delen. Så satt där och drack oss fulla haha. Fredrika och jag dansade. Sen vid nått tillfälle tappade jag bort dem allihopa. Så dansade uppe på scenen med random typer. Kul fest, men man kände typ ingen och alla talade finska...


Jag gick hem 3-tiden. Hände inte så mycket mera sen.


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards