Alla inlägg den 25 april 2012

Av Alexandra Hofman - 25 april 2012 22:26

Hej! Idag har jag träffat Jenny och Linn på stan. Vi fikade, samt gick omkring i köpcentrum. The city is not what it used to be though..  Vet inte varför Vasa är så dött nuförtiden, sitter alla bara hemma? Umgås bara via facebook säkert :P


 

Av Alexandra Hofman - 25 april 2012 13:27

Sommarn är på ingång i vasa oxå, finally!

Märks på lite olika saker, tex en sån enkel sak som att

bilen som stått i solen idag när jag var på wsc var alldeles

varm och luften var kvav när jag skulle åka hem.

BodyAttack var great som vanligt, man blir alltid så mkt mera

peppad på träning efter ett sånt pass!



Jack har jagat fjärilar och flugor redan!

Igår kröp det omkring en fästing på honom också.

Han brukar inte råka ut så himla mycket för fästingar,
så jag använder inget fästingskydd, och det är kanske lika bra.

De innehåller ju rätt starka gifter som inte är så bra att få i sig.


 

Av Alexandra Hofman - 25 april 2012 07:38

På lördag åker jag ner till Åbo, jag kommer alltså vara i stockholm på söndag morgon, wiee!

Följde med min pappa in till stan idag, så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mera,

för kl 11 ska jag på BodyAttack! Dock är jag redigt trött av den tidiga väckningen, jobbigt.

Hörs lite senare!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards