Alla inlägg den 5 april 2012

Av Alexandra Hofman - 5 april 2012 20:13

Hej! Nu är vi ett gäng här hos Daniel, vi super och har kul! :) De andra spelar ölspelet men jag känner att jag redan börjar bli påverkad så tar en paus från drickandet. Farligt att bli för full ju. :) Jag dricker lonkero blandat med jordgubbslikör, gött!


Folk börjar redan bli fulla, ljudnivån har stigit. Vi får se vad kvällen har att erbjuda, kommer mera folk sen! Vill ni komma hit så kan ni ringa mig eller nån annan som är här!


 

Av Alexandra Hofman - 5 april 2012 10:18

Igår var jag ju då på fjortisfest. Väldigt bra drag och många människor man inte sett på länge. Jag körde på rosa outfit med rosa drinkar haha ;) I början spelade vi ölspelet men det spårade ur för det blev så mycket människor att vi inte ens rymdes i en ring runt kortspelet. Sen var det så mycket ljud oxå, så vi drog igång festen istället med lite fjortisbeteenden som att slockna, skrika och göra sugmärken, och så var det några i soffan som hade hångeltävling. Senare drog några av paren vidare, bland annat in på toaletten och in i garderoben haha.


Det var verkligen en jättekul fest, nästan så att den slår skriba-festen vi hade i sommras, den då Maija hoppade ut genom mitt fönster i brändö! ;) När blir nästa fest, people???


     

Av Alexandra Hofman - 5 april 2012 09:23

   Cha cha bloggen!! Utan baksmälla beger jag mig nu till gymmet, har möte där för ska skriva under lite papper och sånt. Igår var en lyckad kväll, den innehöll allt! Skratt, gråt, fylla, hångelparty... jaa, att festa med fjortisar gör att man känner sig ung igen!! Jag uppdaterar mera när jag kommer hem, tills dess får ni se en bild på oss tjejer me rosa drickor!


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards