Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 22 augusti 2012 19:56

Har inte hunnit köpa hem tillräckligt med nyttig och bra mat än, så fick ett ryck på kvällen och åt sånt jag inte borde äta.

Äh vad jobbigt, orkar inte. Imorgon åker jag och köper kvarg och sånt, kan inte fortsätta såhär.

Minus 1,2kg sen igår ändå, iofs bara dövikt som jag lagt på mig i finland...


Har läst igenom en gammal blogg från när jag var inne i min äs "påriktigt" senaste gången.

Haha, var nog inte sådär jättesmart på den tiden, men visst fan lyckades jag gå ner, även om jag gick upp allt sen.

Denna bloggen är inte särskilt sporrande med tanke på att jag inte kan skriva ut mina innersta tankar, så tror jag ska börja om med den gamla bloggen så ni som vet vad jag talar om kan läsa där, så har jag kvar denna blogg och typ uppdaterar om vanliga saker som hundar, gym, plugg och fester.


Ja, tänkte bara säga det iaf :P

Nu regnar det så kan inte gå ut med hundarna än. Ska sova i tid idag, gym imorgon! :D

Av Alexandra Hofman - 22 augusti 2012 16:13

Mitt internet började krångla så nu har jag bara telefonen igen. Mejlade supporten men har inte fått nått svar. Jobbigt.

Har städat hela lgh idag, otroligt att det kan bli så smutsigt på bara några dagar!

Av Alexandra Hofman - 22 augusti 2012 11:28

Det blir tidiga mornar här, känns bra! :) Har iaf varit ute med hundarna. Skogspromenad med Jack, och sen träning med alla. Så nu är de säkert lugna ett par timmar iaf. Jag ska väl bara fortsätta här framför datorn, fixa i ordning min vardag typ :P Stannar hemma hela dagen idag oxå, är fortfarande sjuk men är på bättringsvägen, så imorgon blir det ett kärt återseende med zumban på medborgarplatsen! :D


 

Alltid hungrig, söker efter mat!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards