Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 30 augusti 2012 20:45

Hej! Jag filmade Trolla när hon skulle få sin mat igår kväll. Ojoj, denna iver är inte att leka med ;) 

Här kommer iaf en länk till klippet!:

http://www.youtube.com/watch?v=YGMfd70eBNk


Av Alexandra Hofman - 30 augusti 2012 16:07

Höstschemat är igång på gymmet, taggad till tuuusen! :D Skoj att testa nya pass.


Les Mills lanserar nyheten GRIT vars slogan är "The 30 most intense minutes your body will ever experience!"

Det finns Grit Strenght, som fokuserar på styrka (troligtvis inget för mej) Grit Cardio, som fokuserar på konditionen (ååh detta vill jag pröva!) samt Grit Plyo, som är en kombination av dem båda. Det passet jag gick på var just plyo.



Jag kan bara säga som så, att det var så hiiiimla tugnt! Men man orkar fortsätta eftersom det bara är en halvtimme. Väldigt intensivt!   



Andra nyheter på SATS i höst:

Tour de France-spinning  - Ingen aning om vad det är, men kanske borde testa :)

StrongMama - En klass för mammor med bebisar samt gravida

Deadball - Nån form av träning med en mjuk 3-kilos boll, låter inte som nåt för mina svaga armar iaf ;P


Av Alexandra Hofman - 30 augusti 2012 10:57

Är påväg till gymmet nu. Brukar gå på zumba, men fick inte plats där idag! Så bokade grit plyo, ett nytt intensivt pass som börjat nu när alla höstnyheter kommit. Det håller på en halvtimme och slutar nu samtidigt som zumban börjar.

När jag satt och väntade på bussen fick jag ett mejl att jag förflyttats från väntelista till fast plats på zumban! Så nu blir det ett spontant dubbelpass istället, hoppas verkligen att jag orkar!:)

Ovido - Quiz & Flashcards