Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Alexandra Hofman - 25 augusti 2012 19:49

Har haft en finfin dag med underbart sällskap!
Tog bussen med Trolla in till stan och mötte upp Missa och två andra tjejer och handlade lite inför träffen. (dryck, mat och en engångsgrill)

 


Sen satt vi vid plattan och inväntade folket. Det kom en hel del, dock trodde vi det skulle vara lite fler faktist.

Sen vandrade vi iväg till Fridhemsplan och Rålis-parken. Ja, vi gick dit, så nu har jag lärt mig den vägen oxå! :D

Tungt dock att gå i högklackat och med valpen.

 



Vid Rålis satte vi oss ned i parken. Det var sommarvärme, härligt, jag som trodde det hade blivit höst! :D Men är tydligen alltid sommar där. (;

Vi talade om allt som våra liv går ut på, dvs livet, kalorier och mat och sånt helt normalt :D


Vi grillade lite oxå.Trolla åt tomater oxå :D

   


Gruppen tunnades ut så småningom och många gick hem. Jag, Olle, Missa, Emma, Marianne och Shelley följde en tjej till Rådhuset så hon kunde ta bussen till stan för att inte missa sitt tåg. Nåja, Sen gick några av de andra vidare, jag och Trolla tog bussen till stan för att sen fortsätta till Lidingö.


Vi kom hem till Lidingö typ 18.45 Så det har blivit en lång dag, sammanlagt över en timmes motion, och inte särskilt mycket kalorier. Får jobba hårt på ätandet ikväll för att komma upp till min kalorigräns! Skoskav på fötterna, och Trolla är jättetrött. Nu kommer jag inte uppdatera mer ikväll, Godnatt! :D

 

Av Alexandra Hofman - 25 augusti 2012 10:57

Extra långpromenad med jack nu på morgonen. Vi träffade en berner sennen blandning, en tjej som vi slog följe med på vägen. Jack måste tröttas ut för han å mimmi ska ju va ensamma hemma idag när jag och valpen åker på bloggträff!

Trolla däremot ska hållas lugn och spara på sin energi. Kommer bli mycket lek och kel för hennes del;)

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards