Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Alexandra Hofman - 6 februari 2012 22:00

Hundens budord

Mitt liv varar bara ca 15 år.
Skild från dig, betyder sorg för mig,
tänk på det när du skaffar mig.

Ge mig tid att förstå vad det är du begär av mig.

Gör mig tillitsfull, ty du är hela mitt liv.

Var inte arg på mig för länge åt gången,
och spärra inte in mig som straff!

Du har ditt arbete,dina vänner och nöjen. Jag har bara dig.


Tala till mig även om jag inte förstår dina ord,
men din stämma översätter allt.

Vet du att jag aldrig glömmer hurdan man är mot mig.
Om du slår mig, tänk då på att mina tänder 
med lätthet kan krossa din hand.
Men jag använder inte min makt.

När du blir irriterad på mig för att du själv har brått,
så tänk på att jag kanske har ont i magen,
låg för länge i solen, eller bara är trött och ledsen på allt.


Ge dig tid med mig när jag blir gammal,
ty även du blir gammal en dag.

Var hos mig när jag har det svårt,
ty då blir allt lättare för mig om jag har dig.

...........Jag älskar dig villkorslöst.........

Med kärlek //
din älskade hund.



 



   

Av Alexandra Hofman - 6 februari 2012 18:04

Var ju på BodyAttack 60 min idag. Innan jag skulle gå kände jag mig förkyld dock, ont i halsen, men ignorerade det.

Väl på timmen hade jag håll i sidan, under varje låt blev det värre. Inte gick det om heller. Så när timmen var klar hade jag kramp i hela magen. Jobbigt!! Ont i ena axeln fick jag oxå, så kunde inte ta i ordentligt i rörelserna. Nåja, alla gånger kan det inte gå bra! :P

Av Alexandra Hofman - 6 februari 2012 12:30

DAGENS VILL HA: Pengar till shopping! Vinterskor, ny jacka...

DAGENS KLÄDSEL: Jeans, top, tröjja

DAGENS SMINK: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara

DAGENS FRISYR: Utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: BodyAttack 60 min för första gången på säkert 1 år

DAGENS LÅT: ingen

DAGENS PLANER: Gymma, åka hem till landet

DAGENS SAKNAD: Sommar

DAGENS DROG: internet

DAGENS ROLIGASTE: Skolan? haha nånää, modde e tråkigt

Av Alexandra Hofman - 6 februari 2012 11:00

Idag har jag redan hunnit vara i skolan, slutar ju 11 på måndagar. Hittade en häftig ny glass, denna ska jag verkligen testa på när vi åker till sthlm den 24:de februari! :)


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards