Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Alexandra Hofman - 12 februari 2012 16:05

Är fortfarande riktigt sjuk och hemma på landet. Är ju onödigt att vara i stan när man ändå kan gå varken till gymmet eller skolan. Så blir kvar här ett litet tag till.


Idag har jag ätit fruktsallad, yummie! Har oxå hittat en spelsida jag var inne på förr, king.com. jättebra sida, man kan spela mot varandra.

Av Alexandra Hofman - 12 februari 2012 10:42

På penkkis ska man vara utklädd. Det är egentligen ett stort dilemma hur man ska göra då man inte vet på förhand. Antingen kommer man klä sig för varmt eller för kallt. För min del brukar det alltid bli för kallt. Men det är oxå svårt att veta då man inte har den blekaste aning om hur länge man ska vara utomhus och hur länge man ska vara inomhus. Någon kanske sveper 12 drinkar och så är det problemet löst, så fryser man inte mer? Men det är inget jag gör, hehe. Man vill ju minnas kvällen också.


Buttericks i sthlm har ett stort utbud på maskeradkläder. Önskar att jag var där nu. Var där senast på halloween och de hade massor av roliga outfits. Men det blev ju nykter halloween för mej den gången.


Så nu återstår frågan, vad fan ska jag klä ut mej till på penkkis?



Och såhär kan man ju inte klä ut sig, med tanke på de många minus-grader man tvingas möta utomhus. Hur fan gör folk, tar de jackor på sig?

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards