Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Alexandra Hofman - 21 februari 2012 23:04

Asså, jag har inte använt min mp3 sen senast jag var i Sthlm typ. Har haft med den på gymmet de senaste dagarna då jag joggat. Men annars behöver jag den typ inte?


Men nu ska jag iaf uppdatera den med låtar inför Sthlm. Vill ha några bra som spelas på krogen, som man dansar och blir glad av! Kan ni tipsa mej om några? :)


Jag använder http://www.video2mp3.net just nu för att ladda ner låtar från youtube. Är bara första bästa jag hittat på google så om nån har nått tips om nån bättre kan ni ju hojta till!   


Sen kan man ju även ta gamla sthlmsklassiker, som jag och natu lyssnat mycket på där.

Tex Kissies låt, hehe den är ju bra ;)



Eller den gamla låten vi festade till på Östermalm:



Av Alexandra Hofman - 21 februari 2012 13:29

Har nyss kommit hem från gymmet nu. Joggade inget eftersom jag har så ont i fötterna.

Efter att ha tränat på gymmet gick jag i infraröda bastun.

Sen när jag stod i duschen efteråt började det svartna för ögonen. Jag försökte ta det lugnt och duschade klart.

Men det blev inte bättre så jag tog handduken och vattenflaskan och gick till toan å satte mig på golvet.

Hade illamående och blinkande stjärnor framför ögonen.


Vad är det för något, svimning, blodsockerfall? Fast jag hade bara ätit limevatten och en morot innan träningen, men det är inget ovanligt. Har nog ofta tränat utan att äta något alls. Nåja, kanske borde ta det lite lugnare ibland. Nu ska jag äta ljust bröd iaf. Ciao!! :)

Av Alexandra Hofman - 21 februari 2012 11:24

Eller tja, det är inte sommar än, men vår kanske! Var just ute med hunden. Solen skiner, fåglarna kvittrar, och viktigast av allt, SNÖN SMÄLTER! Ganska najs. Vädret i Sthlm blir nog inte så kallt iaf, så kanske vi överlever! Nu ska jag gå till gymmet och träna hårt samt slappa i relaxavdelningen efteråt ;) See ya l8er!  

Av Alexandra Hofman - 21 februari 2012 10:26

Har ont i fötterna/vristerna efter 30 min löpning igår. Har nog för dåliga skor. Jobbigt. Nu dricker jag vatten med lime och is. Blev lite inne i att dricka lime efter i torsdags då My gjorde så god lime-drink. Idag ska jag gå till gymmet iallafall. De senaste dagarna känns det som att jag ätit hur mkt som helst, men ändå går jag ner i vikt. Det är nog tack vare gymträningen! ;)


Bilden är lånad från Jennys blogg. Det är från sitzen i torsdags! Minne för livet!

 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards