Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Alexandra Hofman - 22 februari 2012 16:11

Har samhällslära/juridikprovet strax. Det var ingen obligatorisk kurs men jag gick den ändå. Utan den kan man tex inte söka till juridikutbildningar i sverige, så den kan vara bra att ha om jag inte slipper in på veterinär och istället väljer att bli advokat. Fast iofs skulle jag nog inte orka sitta och läsa lagböcker, men man kan ju ändra sig. Om jag inte blir veterinär skulle jag vilja bli läkare, något med medicin iaf. Fast slipper man inte in på veterinär så slipper man nog inte in på läkare heller. Är bara att plugga ordentligt i några år nu. Medelåldern på dedär utbildningarna är väl ändå närmare 30, och många slipper inte in förrän de är 25 eller nått så det är ingen brådska. :)



Av Alexandra Hofman - 22 februari 2012 14:25

Ringde en veterinär idag, fick tid imorgon. Jack ska få EU-pass, IFALL det nu blir så att jag får lägenheten. Man vill ju vara beredd då och inte behöva stressa med allt i sista minuten. Om inte annat så flyttar vi säkert i sommar om det inte skulle bli nu, så då behöver han ju oxå pass.


Var nyss till gymmet, tränade lite grann bara, träffade Jenny, var i solariet. Nåja, nu ska jag gå ut i snöovädret med Jack!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards