Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2012 18:44

Nu får jag allt se till att snart bli frisk. Nästa vecka drar igång med torsdagens Penkkis. Nervöst att supa igen efter så lång tid, har ingen aning om hur kroppen kmr må, men det får man väl ta reda på! :)


Veckan därpå, närmare bestämt på fredagsmorgonen börjat vårt sportlov med en flygresa till sthlm, jag och Natu. Sen får vi se om det blir något med lägenhetsplanerna jag har, om någon där vill skriva kontrakt med mig. Isåfall blir det bara en snabb hemvistelse innan jag åker tillbaka till min framtida bostadsort för de närmsta två åren, STOCKHOLM!


Bara för att jag är på en gammal dator tänker jag ladda upp lite bilder från mitt sthlm 2007.

Berusad.org haha ;)

   

Jul på vårt hotell Infra City

     

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2012 18:01

Hej bloggen! Är fortfarande ordentligt sjuk och hemma på landet. Har pluggat matte nu på kvällen, över 200 rubriker to go, varav alla är ca 10 uppgifter vardera. Menmen, plugga måste man om man ska klara högskoleprovet. Inser att det väldigt ofta blir matteplugg just på lördagskvällarna.


Najs att vara hemma då man e sjuk, inte lika mkt man behöver göra då. Man kan sova länge och bara slappa, släppa ut hunden nu som då istället för att behöva gå långa koppelpromenader i stan.


Nu ska jag fortsätta vara sjuk och kanske se på tv. Ha det bra!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards