Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 2 juni 2012 10:11

Det blev ganska lyckat igår ändå, fast över hälften av gästerna var nyktra.

Men det gjorde inte så mycket när man själv var full. :D

Jag och Maija gick runt i våra höga klackar hela kvällen, shottade UfoShots, drack lonkero m.m

Sen var det ju massa andra som drack oxå förståss, det blev en del småfyllor här å där typ.


Som vanligt började kvällen med ett försök till ölspel, och slutade med suddiga egobilder på Ville och Reidar

Iallafall om man ska tro min kamera :)

Det var jäävligt kul kväll, vi måste hinna med en till innan jag åker hem! Onsdag eller torsdag var planen, ni kan höra av er! :) KOMMENTERA, haha

Älskar att jag blivit så van att gå i klackar i sthlm, kunde ha mina hela kvällen igår fast jag var full! :D 


Hundarna hade sin givna plats, och trivdes i mittpunkten. De gillar all uppmärksamhet och gos de får.

   

Jack tar det chill med sitt stora ben.


 

Maija fuskar och har tagit av sina höga klackar.. 


 

Kortspel på g..

     



I love this gang, so much funnier than going to a bar! 

Av Alexandra Hofman - 2 juni 2012 10:09

Ser att Reidar har gästbloggat igår, skämtbloggat, en del fakta där som inte stämmer va?;) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards