Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 24 juni 2012 12:45

För två år sedan gick min hund Ragge bort. Han hade cancer, och blev 9 år gammal. Det gör ont än idag och jag tror jag har trängt undan alla tankar med hjälp av min nya hund Jack som jag skaffade kort efter att Ragge dog.


         



Rest In Peace

19.11 2000 - 24.6 2010


Av Alexandra Hofman - 24 juni 2012 10:49

Sen efter vi hade vart på gröna lund så åkte vi och hämtade hundarna. Tog med dem till gärdet och gick en liten kvällstur. Jack kände nog spår av rådjur eller harar elr nåt.


Sen åkte vi in till stan, såg massa ambulanser för det var nån krock mitt i en korsning nära t-centralen. :P Köpte glass sen för hade inte ätit något på länge. Men efter att jag ätit den blev jag illamående, trodde jag skulle spy. Så är det om man åker massa karuseller och berg och dal banor :P Var illamående resten av kvällen så gick hem för att sova då. 


Idag ska vi in till stan, midsommar är över så stan är återigen öppen med butiker och folk! :D


 

Valpen gör en blink-smajl ;)

Av Alexandra Hofman - 24 juni 2012 10:08

Ja asså det blev gröna lund igår med Daniel. Vi åkte dit runt kl 17, stannade tills de stängde, alltså kl 23.


I början var jag livrädd och mådde illa bara av att åka de små lugna grejerna. Trodde aldrig i livet jag skulle våga åka nån av de större berg och dal banorna. Men tiden fortskred och jag vågade mer och mer. Mot slutet var jag i extas och ville bara åka igen och igen och igen. Jag vågade mig på alla berg och dal banor utan den allra värsta, och inte fritt fall heller. Jag åkte till och med de större som går jättehögt upp, och jag är väldigt höjdrädd haha. men tyckte bara det var kul, även fast jag typ skakade första gångerna jag åkte nån ny attraktion.


Här e några av dem jag vågade åka haha xD

       



Fast allmänt tyckte jag att grönan var väldigt litet. Trodde det var större. Har ju aldrig köpt åkband där förut. Det kostade btw 400kr för inträde och åkband för hela dagen, det var ju inte så farligt :)


Ovido - Quiz & Flashcards