Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 21:37

Blev lite lång tid sen senaste blogguppdateringen. Har mest jobbat på att försöka få i mig så mycket vatten som möjligt. Lyckades få ungefär prick 2 liter, sen massa vattenmelon oxå, det är ju vätska det med. 


Dock tycker jag att det är så himla jobbigt att dricka massa vatten. Ibland ger det mig huvudvärk och ibland blir jag illamående.. Men då dricker jag vanligtvis inte särskilt mycket vatten heller.


Såg ni att nya Snabba Cash filmen kommer ut? Dock är ju böckerna självklart bäst, just nu längtar jag tills kvällarna när jag får lägga mig ner och läsa denna:


 

Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 17:15






När jag klev utanför dörren imorse stod där ett paket. Nu när jag kom hem från gymmet öppnade vi det.

Där fanns valpmat! (och valpen själv haha)


   


Sidan funkade verkligen och den är mycket billigare än om man köper sin dyra djurmat från djurbutiker! Så tipsar alla djurägare om den! http://www.superzoo.se/


Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 16:30

Efter gymmet stannade jag till vid Lidingö Centrum för att köpa lite matvaror i en billig butik som finns där. 

Tex hade de erbjudande om 4,90 kr kilot för vattenmelon, så en liten sån blev det.

Även nektariner, tomater och gurka.

Sen hade de massa glasserbjudanden jag inte kunde motstå...haha fuuuck :P

Så blev ett litet paket på 250gram Marängswiss. heheheh men den e inte med på bilden.


 


Just nu känner jag ändå att jag har superbra kontroll över mig själv (peppar peppar) så jag klarar säkert att dela upp glassen i tre delar å äta bara en del per dag. 200kcal per 100 gram är det i den så. 


För tillfället äter jag vattenmelon. Konstigt att hundarna ska va så på en just då, de tigger verkligen. Sen äter de upp bitarna jag ger dem oxå, äter era hundar vattenmelon?

Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 15:37

Var på min favorittimme här i sthlm, Zumban som jag alltid är på på torsdagar.

Fullt ös som vanligt och stämningen på topp!

Men nu blir det paus i en månad för instruktören ska till usa och nått annat ställe typ.

Så bara att vänta till hösten. Ganska många instruktörer har semester just juli månad. 

Så får hoppas jag hittar nått att gå på ändå, måste få ihop mycket träning oavsett om det är semester eller ej.


Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 10:33





Ganska konstigt, igår var det hagel och idag är det sommarvärme för fullt!  

Men det skulle ändå vart blöta leriga stigar i skogen så vi gick en annan väg idag, Jack och jag.

Vad ser vi då, om inte en orm! Det var en snok så jag lät Jack gå fram lite försiktigt.

Men när den väste åt honom blev han rädd. Det var ju bra, att han lärde sig att ormar är

farliga av en snok, skulle inte vart likadant om det var en huggorm, då hade jag inte vågat

släppa fram honom. Det är hans nos som syns, det svarta på vänstra sidan av bilden.

 

Jaja, nu måste jag skynda iväg, har en massa att stå i, med början vid Medborgarplatsen.

Ovido - Quiz & Flashcards