Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 14 juni 2012 21:15

Idag var jag på zumba på morgonen då.

Fattar inte att jag inte orkat dra mig till gymmet tidigare!

Var ju så himla kul och man fick tillbaka energin.

Så jag tror inte att det är min diet som gör mej så "orkeslös"

jag tror det är rösten i huvudet som lurar i mej det bara för att jag inte har motivation att träna. 


Men nu är jag igång igen! 

Imorgon är det DanceAerobic på Stureplan jag bokat in mig på om jag inte minns fel :)


 

Av Alexandra Hofman - 14 juni 2012 20:51

Idag har jag varit till Skansen med iisa, Anders, Maria, Sussi och barnen!

Så nu är man nog väldans trött på att gå. Vi såg massor med djur, tyvärr finns ju bara nordiska djur där, men det var kul ändå. William tyckte det var så skoj med djur oxå :)

Där var vi på eftermiddagen, så hundarna var ensamma hemma. Skulle varit helt oacceptabelt att lämna en liten valp helt ensam hemma, men nu hade hon ju Mimmi och Jack som hon tyr sig till så det verkade ha gått bra ändå :)



                     

Av Alexandra Hofman - 14 juni 2012 10:45

Jack rymde igår kväll igen haha. Poff - så var han bara borta. Jag har inga verktyg elr nått och ingen aning om hur man bygger gallret för att han inte ska rymma under det. Så blir att invänta killarna från finland typ för å få hjälp. Men aja, det är ju bara ibland han rymmer, när han är uttråkad och vill ut och springa. På dagarna ligger han fint ner och tuggar kvistar med valpen haha ;)

 


Nu ska jag iväg till Medborgarplatsen för zumba! Have a fun day!

Ovido - Quiz & Flashcards