Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 3 juni 2012 22:32

1 vecka kvar i finland, och fast besluten att göra det bästa av den. Imorgon blir det Bigbrother-maraton, ska kolla de avsnitt jag missat under de senaste dagarnas partey. Sen på onsdag troligtvis blir det fest, om folket har lust och pengar, haha.


På lördag åker vi till stockholm. Bil finns, fattas bara en till chaufför, måste va nån som har körkort. Daniel ska med och han har bil, men inget körkort, vilket kan behövas ifall poliserna har nån kontroll där då man kör av båten. 


Är föresten hos mina föräldrar över natten med hundarna.  De trivs!

 

Av Alexandra Hofman - 3 juni 2012 16:31

Igår var den roligaste festen på länge! Jag hade jättekul men blev ganska full, har minnesluckor :D Hade ingen krapula idag heller, lyyyx :D


Idag har vi firat min födelsedag så har inte hunnit uppdatera. Men här kommer äntligen bilderna från den skandalomsusade festen! Haha nää men det var ganska najs fest, hanns med allt från ölspel, spyor i trappan, gräl, skratt och gråt, allt som en bra fest skall innehålla.


       

Gusse kom på besök, en suddig bild på honom.

   

Calle loves Gin Lemon

   

Jag fullare än vanligt...


       

Ovido - Quiz & Flashcards