Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Alexandra Hofman - 13 juni 2012 20:30

Finns inte så mycket att göra på vardagskvällarna. Har läst massor av bloggar jag följer nu, så datorn är jag i princip klar med för ikväll haha :P 

Dagtid däremot är det jävligt stressigt att hinna med alla hundrastningar och pricka in busstidtabellen. Så kanske borde göra mig själv en tjänst nu och packa gymväskan och välja kläder and all of that som tar tid.


Näe, dags att rasta hundarna och sen läsa, godnatt everybody!


     

Av Alexandra Hofman - 13 juni 2012 18:35

Hejhej!

Idag orkade jag ju inte göra så mycket på morgonen, men senare på dagen åkte jag in till stan. Jag handlade kvarg och frysta jordgubbar. Åt lite grann av det idag och man blev ju riktigt mätt!


Ska försöka gå och lägga mig tidigare idag, igår somnade jag ju inte förräns närmare 12.


Skulle vilja ha en bil så man kunde åka ner till hundparken här nere på Lidingö.

Vi hörs!


 

Av Alexandra Hofman - 13 juni 2012 12:45

Jag tog fram en liten apport-dummie som jag gav till valpen. 

Hon blev jätteglad och sprang ut på gården med den i munnen.

Men där satt Jack. När valpen tappade dummien passade han på att sno den!

Han sprang själv runt som en lekfull valp och kastade runt på leksaken. 

Ja, ni ser ju själva på bilderna ;)


           

Av Alexandra Hofman - 13 juni 2012 12:41

Har sovit dåligt inatt. Sent på kvällen var det valpbus i min säng, valpen Jack på 1,5 år och valpen Trolla på 8 veckor lekte och hade det skoj. Jag tog fram kameran och det blev riktigt söta bilder!

På morgonen började Jack gnälla redan halv 8. Jag var trött och ville sova så ignorerade honom mest. Men släppte ut dem för en kort kisspaus i hagen efter nån timme. Väl inne igen tog det inte länge innan han började gnälla igen. Så fick bara halvslumra resten av tiden. 


Idag har Jack rymt. Han var nog desperat efter något, vet ej vad. Men jag gick runt gården med de två små och tillsist dök även Jack upp. Trött var han, så jag slapp morgonpromenaden! Det var tur, jag är så trött så jag knappt orkade gå på gården. Dieten är tuff! Men känner mej väldigt stor nu efter finland, vill bara gå ner allt igen så fort som möjligt. Ska äta lite mer idag dock, eftersom jag imorgon har både zumba och ett besök till skansen att invänta. Ska köpa hem kvarg och frusna bär, det är bra mat.


Men iaf, här kommer valpbilderna från igår! :) Härliga, inte sant? :)


                     


Tilläggas bör att ingen hund skades, även fast det ser brutalt ut så är det ju bara på lek och de biter inte så hårt.

Ovido - Quiz & Flashcards