Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 5 juli 2012 20:00

Var nästan lite nervös innan Energy-passet. Har aldrig varit på det innan. Tänk om det är värre än BodyAttack? Tänk om jag börjar må illa eller svimmar? Väl i salen var det massa folk, men lediga platser fanns endast längst fram, så ställde mig där, lite vid sidan av scenen sådär. Det måste ju betyda att det är jättejobbigt pass? :O Sen sa instruktören att detta var ett av sats jobbigaste pass konditionsmässigt. Skrämde ju inte upp en mindre liksom...

 


Men passet körde igång, jag undrade när den stora utmaningen skulle komma. Men den kom aldrig! Visst, det var tungt på sina ställen, och man fick väldigt hög puls. Men BodyAttack (som inte finns på sats) är jobbigt hela tiden ju! Så det var en viss skillnad.


Många rörelser var i likhet med bodyattack och även nån låt kände jag igen från nått gammalt attack-program. Men i det stora hela var det lite lugnare iaf. Lite mer styrka och nån balanslåt klämdes in istället. 


Well, det var ju inte så farligt! :D Det vågar jag gå på igen haha, även om det inte var lika kul som my beloved BodyAttack. Men som tur åker jag till finland riktigt snart, så då blir det massa massa hårt gymmande där!


 

SATS Energy

vs.

LesMills BodyAttack


 

Av Alexandra Hofman - 5 juli 2012 15:56

Magnetic nails!

Från Isadora. Det har jag testat nu, ganska bra faktist, fast jag har inte sådär jättemycket tålamod med naglarna så går säkert att få det snyggare hehe.

Nagellack där det medföljer en liten magnet som man håller över nageln genast man målat den. Så det tar ju lite mer tid än vanligt nagellack, men det blir ju snyggare oxå! :)


Det finns även andra mönster och färger!   

Finns på Cubus, troligtvis på Kicks oxå. 


  

Av Alexandra Hofman - 5 juli 2012 12:15


Här är en god lightsaft! Jag gillar inte lightsaft egentligen, tycker att det känns på smaken när det är sötningsmedel i. Denna tar jag bara liite liite mer än några droppar ungefär i glaset, så blir det som smaksatt vatten. Har säkert tagit 20 glas redan, men ändå syns det knappt på flaskan att man druckit mycket ur den. :)


Blev tipsad om den på någon annans blogg, tack! :)

10 kronor på lidl! :)


   

Av Alexandra Hofman - 5 juli 2012 10:36

 


Morgonpromenaderna avklarade, tog lite bilder på Mimmi och Trolla när jag var ute med dem. 

Dock är det nog så att bilder blir suddiga på långt håll om man inte har något sådant objektiv. 

Menmen, det är ju främst nära bilder jag vill ta. 

Nu ska jag göra sånt jag aldrig hinner med annars!

Av Alexandra Hofman - 5 juli 2012 09:45

Gooodmorning!

Inte lika solig dag idag ser det ut som.

Idag är det för ovanlighetens skull ingen klass inbokad på dagen för mig. Det blir först 17.30

Då kommer jag gå fullt ut, med SatsEnergy! 

Kanske kan det ge mej lite nya perspektiv, att kunna äta de större målen på dagen istället för att spara

största delen av maten tills kvällen. Då får jag säkert mer ork på passet oxå!

Skriver mer sen!


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards