Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 11 juli 2012 19:00

Håller på att lära Trolla att rulla runt! Det gick på två dagar, nu är det bara att befästa kommandot som e kvar haha, alltså att få henne att göra det på kommando, och BARA när hon får kommando, inte hela tiden man håller i godis som det är nu typ :D


Här är iaf en liten film på våra framsteg:

Av Alexandra Hofman - 11 juli 2012 15:00

Hej!
Som jag skrivit flera gånger så tog ju min surftid slut igår! Detta är alltså ett tidsinställt inlägg! Jag ville bara meddela att denna gång är jag ju mer förberedd än senast när min dators strömsladd gick sönder. Den gången gick det två dagar utan inlägg typ. Men eftersom jag nu vet att jag inte kommer ha tillgång till internet tänkte jag göra flera tidsinställda inlägg.


Siktar på tre inlägg per dag iaf, mer än så kanske blir tråkigt att läsa? För let's face it, tidsinställda inlägg är ofta inte lika bra som vanliga inlägg.


 

Av Alexandra Hofman - 11 juli 2012 11:45

Jag satte Jack på en sten vid huset häromdagen och tog lite modellbilder av honom. Så vacker, riktigt statylik blev han, inte sant? :) aaaw


         

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards