Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 25 juli 2012 20:45

I'm going to the bar now, gonna meet my friends there at ten o'clock Finnish time.This blog is in Swedish time just so u know!


Min drink smakar mycket alkohol. Jag blandade lite av min sånahära cream-strawberry likör med 5,5% lonkero. Gött. Lite konstig blandning bara, men kom på det senast i fyllan att jag kunde slå min Rosa-Nasu drink i min lonkero på krogen, innan stängning, bara för att slippa hålla reda på två glas.


Jag har alltid två glas. Ett med lonkero och ett med Nasu. Nasu är en rosa drink som innehåller hallonlikör och mjölk, den smakar wonderful!


 


Nån som känner igen denna text, eller från vilken krog jag fotat den? :D:D Det är INTE pullo! ;)

Av Alexandra Hofman - 25 juli 2012 19:14

   


Har varit hos mina föräldrar, är nu i stan igen. Har öppnat min första lonkero, och det känns som att tiden stannar, allt blir bra med alkohol!


Väldigt lättpåverkad har jag blivit, that's really good!


Jag och hundarna fick skjuts hit av min moster. Men jag ska på krog snart så då får inte hundarna komma med. heheh :) Ska dit med Daniel, Tomas och Ida. Fast jag är väl den som ska dricka mest och stanna längst, brukar va så haha, för jag har inget jobb att tänka på så jag kan dansa till gryningen! (Y) Oh wonderful youth.

Av Alexandra Hofman - 25 juli 2012 13:04

Sov länge idag, skippade frukost och lunch med tanke på middagen ikväll...

Sen ska jag ju ut på krog oxå, jag vet att jag egentligen borde fasta då.


Har även varit ut på joggingtur/walk med Jack ner till havet.

Det borde vara typ 4 km. :)


 

Kolla vad jag köpte här om dagen! Soo lexi-style! 15 euro på alko.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards