Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 18 juli 2012 12:40

Livet känns mycket lättare helt plötsligt, även om det bara är tillfälligt. Är så peppad inför alla fester, man får verkligen motivation att bli smal när man tänker på alla fina festklänningar osv som man skulle kunna ha på sig.


Idag har jag iaf vaknat med ett bra humör, stigit upp och sen varit produktiv resten av dagen. 

Började dagen med att gå ut med hundarna, sen snabbt fixa allt inför gymmet och så drog jag iväg dit.


BodyAttack 45 min

Core 30 min


Så jävla najs! Märker verkligen att jag fått bra kondition. Märker oxå skillnaderna i gymmen finland vs sverige... :P
Här är folk inte alls lika smala som i sverige, så jämför jag med folket här så hör jag till den smalare gruppen..

Men jag följer stockholms ideal, så I'm not good enough! Bra att ha nåt att jobba me iaf :D


Men passen är hårdare här i finland. Iaf i jämförelse med SATS. BodyAttack är tungt, men sååå bäst!<3



Nåja, nu är jag hemma och har precis ätit en burk med lättkvarg, resterande kaloriintag får bestå av alkohol idag, är ju faktist lill-lördag and I'm dying for some party!! 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards