Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 12 juli 2012 19:45

De på bilden:


 


De bor i lägenheten ovanför vår och vi stöter på dem lite nu som då. Häromdagen var den grå katten inne i vår hundrastgård. Som tur var såg jag den innan hundarna gjorde det, så jag gick ut med endast valpen. Trolla skällde och undrade vad det var för en läskig figur.  Hehe, ska bli kul att se vad hon säger om katterna hemma i finland.


Talade med katternas ägare oxå, hon sa att katten hade suttit där och jamat och velat komma in. Kattens ägare har balkong ovanför nämligen. 

Av Alexandra Hofman - 12 juli 2012 12:00

Här kommer lite bilder på min lilla, söta valp Trolla! :)


     


Hon växer för fullt, kan hoppa upp i sängar och soffor nu! :) Så hon blir större för var dag som går.

Av Alexandra Hofman - 12 juli 2012 10:45

Vad läser ni för bloggar? Håller ni er till en å samma genre eller läser ni lite blandat? Jag läser väldigt många, ganska blandat. Dock inte en enda hundblogg haha ;D 


Men tänkte på er som läser mest "diet" bloggar eller vad jag ska skriva. Ni vet vilka jag menar. Läser ni bara såna eller läser ni andra oxå, typ kändisars bloggar?


Min egen blogg är ju väldigt blandad, både hundblogg, "diet"blogg, samt privatblogg, därför kan jag inte gå fullt ut med att skriva om maten och sånt. För jag har folk som läser som vet vem jag är i verkligheten. 


Men iaf, jag läser vänners och bekantas bloggar, massor av inspirerande smal-bloggar samt mer kända bloggares bloggar. Som typ Kissie, Widerstedt och Jockibois.


 

Kissie. Jag vill bli lika smal som kissie!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards