Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 3 juli 2012 22:18

Snart i varje fall;) Sitter uppe och klunkar i mig vatten så jag ska nå 3 liter idag med, två glas kvar ungefär, så det ska inte gå fel :)


Är arg på min dator som bara krånglar, har så mkt att göra på datorn men det tar evigheter eftersom internet slutar funka hela tiden. Har inte orkat sätta mig ned med sats hemsida heller och boka klasser för de närmsta två veckorna. Har mest blivit spontana mobilbokningar några dar före. Det måste jag skärpa mig med!


Finns inget mer att skriva så nu loggar vi ut, ciao! :D



Av Alexandra Hofman - 3 juli 2012 19:59

All motion är viktig när du ska gå ner i vikt. OM det nu skulle vara något litet extra jag vill äta, så har jag en liten runda runt kvarteret jag brukar springa med Jack. Idag tog jag tid, 7 minuter tog den. Då kan man räkna med ungefär 70 kcal. Det räcker till väldigt mycket om man ska äta tex bär. Men är detdär lilla extra som man vill ha choklad, då räcker det endast till två chokladbitar. Så frågan är, vill du springa dej svettig med Jack som drar i kopplet, bara för att få äta två ynka chokladbitar? Skulle inte tro det va? ;)


Dessutom dammsuger jag VARJE dag. För det behövs, speciellt då man har en valp som tuggar sönder saker. Allt vad hundarna tuggar sönder lägger sig som små smulor i mattan, så den behöver dammsugas varje dag. Fast inte gråter jag över det, för även dammsugning ger några minuskalorier :D


 

Undrar vad såna här livliga varelser har för energianvändning.. hehe :)

Av Alexandra Hofman - 3 juli 2012 16:12

Eftersom gymmet var även muskelträning idag så käkade jag lax för att få i mig protein när jag kom hem. 

Sen tog jag lite ledigt från bloggen genom att istället för att blogga, sätta mig ute medans det ännu var sol på altanen.

Trevligt att få lite färg!


 

Av Alexandra Hofman - 3 juli 2012 16:05

Hade stigit upp i tid och allt var klart, släppte ut hundarna lösa i hagen och ska gå efter en tröja. När jag kommer tillbaks är Jack borta. Shit det är liksom bara 15 min tills min buss går! Så trodde jag skulle missa min klass. Men efter en korts stunds letande hör jag ett dovt skall. Då är det Jack som står uppe på en kulle i skogen och skällde ner mot vägen, där det går en man med en beagle tik. Jack springer fram till dem och hälsar på tiken, under tiden springer jag från andra hållet för att koppla honom. 


Som tur var så var mannen trevlig, sa att hans beagle brukar oxå rymma. Så vi gick hem, jag stängde in Jack, tog min väska och joggade iväg till bussen, och jag hann! :D


Väl på gymmet vad det SatsPowerStep, jag trodde det typ skulle vara extra konditions steppklass. Men det var kombinerad bodypump och step. Bådade inte gått eftersom jag är så dålig på bodypump. Men det gick bra iaf, och mot slutet hade jag riktigt bra med energi även fast jag var lite trött i början.


 

Av Alexandra Hofman - 3 juli 2012 09:30

Just nu:

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards