Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 21 juli 2012 14:56


You're from the seventies but I'm a 90's BITCH!

Av Alexandra Hofman - 21 juli 2012 12:08

Baksmälla, krapula, bakis...


Kalla det vad ni vill, men detta år har jag varit väldigt skonad från sånt. Idag mådde jag illa och var yr när jag vaknade. Inte så konstigt med tanke på hur jag svepte i mig lonkero efter lonkero på åminne igår.


Men nu mår jag bra iaf, haha, så kanske man kan säga att jag även idag var skonad från en redig baksmälla! 

Ha det bra alla!


 

Modell-Mimmi

Av Alexandra Hofman - 21 juli 2012 11:37

I had one of the best days this summer! Klart det är sorgligt att man inte får va några år yngre, det skulle va så mkt roligare då! Men nu har man ju allt det man önskade sig då man var fjortis, dvs bil, alkohol, chaufförer, och LEGG så man slipper in till krogen!


Gårdagen var iaf HELVILD! Började med en liten förfest här, där jag försökte svepa i mig starkare grejer på kort tid så jag skulle hinna bli full. Folk anlände och vi drog iväg till Åminne. Jag satt på bryggorna med tjejerna och drack mest. 


Träffade så många olika människor som jag inte sett på länge, så kul! :)


Dansade lite i skummet, å de va så många människor så jag inte kan räkna upp alla, men tex Linn, Sara, Sonya, Vanttu osv. I slutet av kvällen så var det jag å en kille jag inte minns va han heter, och Ville å Anna som dansade, både i discon och i skummet, vi hade riktigt kul ända tills de stängde. 


Blöta som fan blev vi. Hemvägen bjöd på mycket kul. Ville sjöng. Vanttu mådde lite illa ;) Olli somnade. Sen satt Anna å Ville här hos daniel medan jag bytte mina blöta kläder haha :P Nån form av efterfest, men vi hade slutat dricka. Well, det var en underbar kväll iaf! :D


 

Hundarna var inte med denna gång, de var ju hos mina föräldrar.

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards