Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 7 juli 2012 12:15

Men guud, hittade hela fyra fästingar på Jack efter dagens promenad! Vi gick ju en lite längre skogsväg idag, var tydligen mer fästingar där för Jack brukar aldrig annars ha fästingar..


Vad händer övrigt idag då... Well, jag jobbar mot målet as usual, efter gårdagens träff är motivationen tredubbel, minst. Så ska göra allt möjligt idag, allt datajobb, bloggläsande, räkningar osv, samt städa. Så har man det mesta gjort så klarar man av en fullspäckad träningsvecka istället, vilken blir min sista vecka i sverige denhär månaden. 


 

Av Alexandra Hofman - 7 juli 2012 11:16

Hej!
Morgonen började med en powerwalk med Jack på 50 minuter. Inget gym idag heller nämligen så får sköta träningen i naturen. 

Sen en lätt frukost och nu sitter jag här. Hundarna busar som vanligt :)


Är så glad efter gårdagen! Kul att det finns människor som mig, som man kan tala öppet om allt med! Om nån vill ses innan nästa träff är det bara att höra av sig!


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards