Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Alexandra Hofman - 14 juli 2012 20:00

Nu åker vi på båten, jag, mina föräldrar, min lillebror och mina tre hundar! :D 

Rätt mycket kaos att resa med tre hundar. Speciellt som den ena inte är rumsren... 

Så blir många turer upp på däck för mig, med att rasta hundar, haha :P

Jag blir alltid stannad av folk som vill hälsa på hundarna oxå. 

Antar att den biten kommer vara vanligare än annars nu, när jag har en liten söt valp med mig. 

Everybody loves puppies! :D


 

Förra gången, då hade vi även med valpens mamma, så kanske var det lite värre då ;)

Av Alexandra Hofman - 14 juli 2012 16:00

Hej!

Äntligen kommer jag tillbaka till finland och det är dags för mina legendariska fjortisfester. Som så ofta förut ordnas festerna hemma hos Danne. Det är slutna fester för den kompiskrets som varit med förr, precis som tidigare :D 

Nu är det sommarlov så blir ett högt tempo, hoppas folket orkar, vill och kan festa :D


 


     


Guuud vilken nostalgi att kolla igenom dessa gamla bilder, jag blir så lycklig av att se dessa bilder. Jag mår bra när jag e full...

Av Alexandra Hofman - 14 juli 2012 11:45

Äntligen åker jag hem! Eller okej det var inte så jättelänge sen senast jag var i finland. Men jag blir väldigt fort uttråkad, så jag måste ha ombyte i miljön väldigt ofta. Jag tröttnar alltid efter ett par veckor i finland, samma efter några fler veckor i sthlm. Tur jag har dessa två städer att variera mellan iaf, lite svårt att resa längre när jag har hundarna. 


Men iaf, idag är min sista dag i sthlm, och ikväll sitter jag på båten hem! Imorgon eftermiddag kommer jag vara tillbaka och blogga igen. Dock brukar bloggningen inte vara lika intensiv som när jag är här i sthlm. Har rätt mycket att göra i finland alltid, samt har väldigt trögt när där, haha. Så bloggen blir lite lidande. Men, det är ju semester!


Ha det bra!


 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards