Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra Hofman - 23 april 2012 13:39

Härligt väder nu, isn't it? Har varit på spinning på LL idag.

Sen har jag och Jack gått till Vöråstan till min moster och ätit glass.


Vad händer i sthlm på vappen?

Jag kommer flytta just då, så vet inte hur det blir med fest och så, kan knappast dricka mig för full iaf.

Men 4.5 ska iisa och jag se LMFAO, after-vappen party då perhaps ;)

  

Av Alexandra Hofman - 22 april 2012 18:45

Har spenderat hela eftermiddagen på gymmet. Först en timmes Zumba, och sen 45 min spinning. Lagom trött och svettig var man då. :D


Har för övrigt en del rum i sthlm som jag kanske skulle få hyra. Men det är så svårt att hitta något i centrum. Liksom vem vill åka buss och tåg 25 min för att komma till t-centralen? Sen skulle jag fått hyra ett rum på lidingö. Närmsta gym var 5 km ifrån. Det är ju inte precis gångavstånd när man släpar på en tung gymväska. Så nöja sig med något halvbra eller vänta på något bättre?b That's the question...

 

   

Av Alexandra Hofman - 22 april 2012 13:18

       


Sommarn är snart här, men vikten står stilla?!?!?! Nä, nu skärper vi oss, seriously. Drar till gymmet nu!

-

Av Alexandra Hofman - 21 april 2012 14:17

Har varit ner till sommarstugorna med dogsen och låtit dem springa lösa där. Jack trivs som fisken i vattnet. Eller som stövaren i skogen kanske man ska säga. Åker in till stan lite senare.

Spenderar fortfarande mina dagar på blocket samt med att kolla mailen. Nu har dock en liten annan möjlighet dykt upp, men jag måste ha egen lägenhet om det ska funka...


 

Av Alexandra Hofman - 20 april 2012 23:23

Nu är jag ute på landet hos mina föräldrar. Har ätit gott och gått en skogspromenad med hundarna. Här är det snö och vinter, inget vårväder här inte! Men härligt att vara på landet. Man slipper sena kvällspromenader i snöslasket, bara att släppa ut hundarna på gården.


Blev en timmes spinning idag, så najs! Beroende på vilken tid jag anländer till stan imorgon blir det nog gym då med!


 

Av Alexandra Hofman - 20 april 2012 11:43

Igår blev det över en timme på gymmet igen, härligt! Men träningsvärken börjar ta ut sin rätt. Vaderna värker efter all löpträning. Kanske man borde börja jogga utomhus istället? Men ska fortsätta träna varje dag, för snart har jag inte möjlighet att träna här längre. Har ju sagt upp mitt finska gymkort eftersom jag ju egentligen är bosatt i stockholm. Idag blir det löpbandet igen och spinning 45. Sen följer jag och Jack med min mamma hem till landet.

Av Alexandra Hofman - 19 april 2012 18:15

Har ju helt glömt att visa utställningsburen jag köpte i botniahallen. Jack tycker fortfarande inte så jättemycket om den, katten däremot kan inte få nog av den... suck :)


 

Denna storlek kostade då 55 euro. Riktigt bra och prisvärd. Såg att de har 20% rabatt på nylonburar på minimani, men kände ändå att denna skulle bli billigare, iallafall i denna storlek. De var ganska dyra från början på minimani nämligen.

Av Alexandra Hofman - 19 april 2012 11:29


Jack has a thing för pennor. Denna gång var det en grön stabylon penna som blev söndertuggad, då ser tassarna ut såhär! :D Han ser ju helt sjuk ut, undra vad folk som möter oss på stan tror när de ser att min hund har gröna tassar... :P 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards