Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra Hofman - 4 april 2012 08:14


Oliver's Inn var dött igår. Satt mest vid bardisken och drack olika sorters lonkero, smakade på de flesta de hade där. Sen blev det en par pätkis-shottar oxå, men denna gång blev jag inte lika full som jag brukar bli av dem, det var ju tur! :) Fast mot slutet blev jag full och dansade, härligt! Borde gå ut och bara dansa istället hehe.


 

Jordgubbslonkero



 

Haha, förkrök me hunden


  

Blev överöst med drinkar, något helt annat än snåla södertälje-killar!


 

On my way to the car innan krogen :)

Av Alexandra Hofman - 3 april 2012 19:18

Fest ikväll, sitter och dricker en cider och en jordgubbsdrink. Ska dra till ollis lite senare, får hoppas det är något drag där! Såhär ser jag ut ikväll!


     

Av Alexandra Hofman - 3 april 2012 14:15

Hittade inga kläder i stan :( Så blev en flaska rosa sprit till mig istället, härligt!



 

Sprang även på några vänner inne i stan, gjorde lite planer inför helgen. Sen blir det troligtvis fagerö på skolavslutningen oxå, så kul!

Av Alexandra Hofman - 3 april 2012 12:47

...är att ligga i LadyLines solarium och tagga inför kvällens fest!


Idag har jag sovit till halv 11 (!), varit till gymmet och joggat, gått i infra-röd bastu och solat solarium.


Kör spontant idag, har inga planer för hur kvällen kommer se ut än.


Först blir det en runda till stan! Ska se vad Vasas butiker har att erbjuda vad gäller party-outfits.

Av Alexandra Hofman - 2 april 2012 15:33

Idag har jag sagt upp mitt finska gymkort. Jag har det kvar hela april månad dock, vill ju kunna gymma nu då jag är här! Lite sorgligt att det tar slut, men life has to go on.


Kom in till stan tidigt imorse med mamma, vi gick på spinning och bodypump. Resten av dagen har spenderats här i Vasa med att ta igen alla missade tv-serier som jag inte hunnit följa i sverige :P Har vart och handlat oxå. Resten av dagen blir det att fortsätta kolla tv och äta onyttigt, har tyvärr kommit in i dåliga vanor då jag kom till finland. Men så länge jag gymmar hårt borde det inte vara nån fara, får helt enkelt fortsätta banta lite senare när motivationen kommer tillbaka.


Imorgon är det tisdag, betyder det vanlig tisdag eller ollistisdag? Det vet jag inte än, det får vi se! Ciao!



 

Av Alexandra Hofman - 1 april 2012 16:51


Håller på med en engelska uppsats.. Har lämnat in en uppgift idag, nu har jag två långa uppsatser kvar att skriva innan kursen är klar! Ja förutom provet då såklart. Motivationen tryter för tillfället, är så trött och skulle behöva gå ut. Men det har snöat hela dagen så nu är det ju lite svårt att gå ut och jogga i skogen...


Klockan är redan 18, det känns så himla ovant med tiden ännu! Antagligen för att det var vårdagjämning samtidigt som jag reste ungefär. Så för mig skulle klockan egentligen vara 16 nu. Längtar tillbaka till sverige!


Av Alexandra Hofman - 1 april 2012 12:36

Steg upp tidigt imorse och följde med min moster ut till landet. Hemma hos mina föräldrar tog jag hunden och lånade en bil och så for jag till Malax för att delta i inoff hundutställning. Var med i Stora hundar och Jakthundar. Dock gick det inte så bra, blev inte placerad i någon klass alls. Men bra träning inför den stora internationella utställningen som hålls om två veckor!


Nu är jag hemma hos mina föräldrar igen, tänkte stanna här över natten. Det är alldeles vitt ute i luften nu, snöoväder :( Bara det slutar ska jag gå ut på joggingtur med hundarna. Annars blir det att plugga hela dagen! :)



   

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards