Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra Hofman - 12 april 2012 14:47

Coola Jack är uppklädd inför kvällen!


  


 

Av Alexandra Hofman - 12 april 2012 13:00

Fest idag! Har sträckt nån muskel i ena vaden tror jag, gör ont när jag är på spinning och joggar å sånt. Så idag gick jag bara i infraröda bastun och solariet. :) Har vart mycket träning på sistone så blir ett par vilodagar nu i samband med festen. Ikväll är det fest då som sagt! Tror det börjar redan klockan 6 idag. Men nu har jag massa orders på alkohol så nu måste jag åka och storhandla, haha. Uppdaterar mera sen



Av Alexandra Hofman - 11 april 2012 19:17

Har haft lite fullt upp, kom nyss från gymmet. Var på spinning 30 min.


Har badat hunden idag inför utställningen. Han kommer vara med på söndag morgon!


 

Av Alexandra Hofman - 11 april 2012 12:08

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, fokuserar på bantningen, och det går SUVERÄNT! Igår blev det förutom löpningen även ett spinningpass på 30 min.


Imorse har jag varit på BodyAttack 45 min på Sports Club. Härligt att vara tillbaka på det, och man kan känna att löpningen gett mig mycket bättre kondition. 


Aah, har inga kläder tills imån (festen), vill bara bli smal så jag kommer i några av mina gamla klänningar. Hoppas det händer nått kul idag, vasa är allmänt tråkigt.

Av Alexandra Hofman - 10 april 2012 14:33


Har varit till banken idag, de sa att jag måste vänta tills jag fyller 20 innan jag kan få kreditkort. Det suuger, men vad kan man! Har massa grejer att betala(köpa), och det är ju inte som att Visa Electron funkar till sånt. Men men :D


Var till gymmet oxå, sprang en halvtimme på löpbandet och var en halvtimme i infra-bastun, så nu känner man sig lite lättare igen. Man går ju verkligen upp i vikt här i finland då det inte finns nått annat att göra än att äta :/ Men nu ska jag somsagt banta några dar. Fast på torsdag är det fest igen ;P Kan ju inte festa i helgen eftersom jag har hundutställning, så får ta det på torsdag. Sen blir det att börja planera/boka resan till sverige.



Av Alexandra Hofman - 10 april 2012 09:50

Har varit vaken i några timmar, men är hungrig och trött. :P

Blir att gå till gymmet nu snart.

Låg i sängen och pluggade sent igår kväll.

Ska fortsätta göra skoluppgifter dessa dagar,

har massa uppgifter i samhällslära som skall göras.

Nästa period blir lättare, då har jag bara 2 kurser!

See u at the gym!

Av Alexandra Hofman - 9 april 2012 22:10

Ikväll har jag ägnat timmar åt den sista engelska-uppsatsen. Så nu är kursen gjord, bara provet kvar som är nästa vecka. Har ingen aning om när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag har det riktigt roligt här i vasa vad gäller fester och sånt, men strukturen i livet har blivit dålig. Har tappat fokus när det gäller bantningen och inte tränat lika ofta heller. Nya tag imorgon, nu när man ska vara nykter några dagar.


Idag har jag btw hämtat Jack, han var ju hos mina föräldrar under gårdagens festligheter. Har även tragglat på i samma spår när det gäller lägenheter och chihuahuor. Hittar ingendera just nu, men är bara att kolla runt på de olika sidorna varje dag, en dag nappar det nog!


Ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag upp tidigt för bl.a gymmet.


 

Av Alexandra Hofman - 9 april 2012 14:15

Varg Veum är en serie filmer som jag av en slump upptäckte i sommras när de sändes på tv4. Det är typ som Beck och Wallander, men på norska! Riktigt najs filmer, idag ska jag i min lugna baksmälla se en av dem. :)



 


Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards