Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Snabba Cash

Av Alexandra Hofman - 28 juni 2012 21:37

Blev lite lång tid sen senaste blogguppdateringen. Har mest jobbat på att försöka få i mig så mycket vatten som möjligt. Lyckades få ungefär prick 2 liter, sen massa vattenmelon oxå, det är ju vätska det med. 


Dock tycker jag att det är så himla jobbigt att dricka massa vatten. Ibland ger det mig huvudvärk och ibland blir jag illamående.. Men då dricker jag vanligtvis inte särskilt mycket vatten heller.


Såg ni att nya Snabba Cash filmen kommer ut? Dock är ju böckerna självklart bäst, just nu längtar jag tills kvällarna när jag får lägga mig ner och läsa denna:


 

 
 
tictactoe

tictactoe

28 juni 2012 23:34

Tråkigt att du också har varit mer om liknande men skönt att höra att man inte är ensam om det. Hoppas att det händer mer sällan för dig nu. Antar att allt man bär på kommer upp till ytan och förstärks av alkohol.

Va kul att höra att du har hjälpts av att äta anti-depp. Jag vet ju att de egentligen är till för att få en att må bättre men man hör ju en massa om folk som istället mår sämre och alla dessa biverkningar känns så läskigt! Vill liksom inte bli ännu sämre eller galen men jag ska försöka ta mod till mig och börja för om det är som du säger att man får lust att leva så vore det ju toppen! :)

Ska kolla in din blogg också för jag älskar hundar :-) kram

http://tictactoe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Alexandra Hofman - 4 november 2013 15:41

Om någon fortfarande kikar in här så påminner jag er om min nya blogg, http://www.alexandrablondi.blogg.se :) :) :) ...

.

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2013 13:25


Jag tror minsann att jag skaffat mig en ny blogg jag trivs med! :) Check it out!http://alexandrablondi.blogg.se/     ...

Av Alexandra Hofman - 9 februari 2013 18:42


Jag funderar på att byta till blogg.se. Dvs skapa en ny blogg där, och sluta blogga här. Jag gillar blogg.se     A picture that says it all. Leva eller dö, det är frågan, med andra ord, som det är nu eller perfekt? ...

Av Alexandra Hofman - 8 februari 2013 09:45


Igår var jag på möte i skolan, och kanske det finns en ljusglimt där långt fram i tunneln! :P   Jag har en hel del kul att se fram emot nu. Imitation White närmar sig med stormsteg. Det blir min första utgång på 1,5 månad, so let's make it count!...

Av Alexandra Hofman - 7 februari 2013 13:28

Här kommer en historia hämtad ur verkligheten. Texten är hämtad från: http://debatt.svt.se/2013/01/23/med-korkort-for-kottatare-far-vi-respekt-for-djuren-som-slaktas/         Jag gick sakta mot den lilla flocken på min och Toves gård, gård...

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards