Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Aj min mage

Av Alexandra Hofman - 30 juni 2012 16:47

Haha ajdå, matkoma eller vad ska man säga... :P 


If I eat something, I eat everything, therefor I eat nothing.

 

Ganska välkänt citat numera, stämmer bra in på idag. När jag håller mig till nyttigheter så går allt bra, men så fort jag äter lite onyttigt, förlorar jag kontrollen. Men jag är en positiv människa och jag vet att det kommer gå bra, för jag har inte riktigt nått sug längre.  And also, idag på vågen efter gymmet såg jag min lowest weight på flera år, so proud! 

Juli är verkligen min månad.


 

Såhär ser det ut när jag partajar i finland ;)

 
 
Missa

Missa

30 juni 2012 17:23

En 8 månader riktigt stor flatte/labrador. Jag förstår vad du menar man flyger ju fan, kan inte hjälpa det & folk kommenterar att jag måste va den som har kontroll. Men han är starkare än mig -_-

http://perfectlythin.webblogg.se

 
Missa

Missa

30 juni 2012 19:34

Vad kul att du också haft en! han är verkligen världens snällaste och finaste men skrämmer folk för att han så gärna hoppar och kramas, vilket jag upplevt att alla små flattar gör haha, jag tycker det är sött. Blir han glad och busar gör han det med öppen mun, läskigt det med tycker andra men jag kan hantera honom. Du får jättegärna hjälpa till! Jag började idag med att "stanna" om han drar, och han är lite lugnare faktist. Problemet är att jag inte har honom hos mig på fulltid. Vi kanske borde ses med hundarna någongång, busa och motionera :3 han är världens snällaste mot andra hundar, leker och hoppar och slutar om dem säger ifrån, aldrig bits han eller så. Hans mamma är 8 årig champion och världens lugnaste finaste, så han kommer säkert bli bra i framtiden, lite understimulerad bara. Och ja exakt, när vii krymper blir det svårt. Efter 2 veckor ifrån honom hade han blivit MEGA stark och jag hade gått ner 2 kg. det märkes! shit pomfritt. kram! Vad är din mail? Har du KIK kanske? :3

http://perfectlythin.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Alexandra Hofman - 4 november 2013 15:41

Om någon fortfarande kikar in här så påminner jag er om min nya blogg, http://www.alexandrablondi.blogg.se :) :) :) ...

.

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2013 13:25


Jag tror minsann att jag skaffat mig en ny blogg jag trivs med! :) Check it out!http://alexandrablondi.blogg.se/     ...

Av Alexandra Hofman - 9 februari 2013 18:42


Jag funderar på att byta till blogg.se. Dvs skapa en ny blogg där, och sluta blogga här. Jag gillar blogg.se     A picture that says it all. Leva eller dö, det är frågan, med andra ord, som det är nu eller perfekt? ...

Av Alexandra Hofman - 8 februari 2013 09:45


Igår var jag på möte i skolan, och kanske det finns en ljusglimt där långt fram i tunneln! :P   Jag har en hel del kul att se fram emot nu. Imitation White närmar sig med stormsteg. Det blir min första utgång på 1,5 månad, so let's make it count!...

Av Alexandra Hofman - 7 februari 2013 13:28

Här kommer en historia hämtad ur verkligheten. Texten är hämtad från: http://debatt.svt.se/2013/01/23/med-korkort-for-kottatare-far-vi-respekt-for-djuren-som-slaktas/         Jag gick sakta mot den lilla flocken på min och Toves gård, gård...

Ovido - Quiz & Flashcards