Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Party all night long

Av Alexandra Hofman - 28 juli 2012 13:34

Gårdagens fest började tidigt. Folket började strömma in redan halv 6 typ.

Vi drack mycket genom ölspelet men enda som tycktes bli full var Veera.

Några satt ute vid bordet och andra satt inne.

Det var ganska mycket folk, folk som vi inte sett på läänge.


Senare kom Gusse förbi och blew everybody's minds with awsome trolleritrick! :D

Han var så jävla bra på kort-trolleri så alla blev helt chockade. Riktig trollkarl på g!!


Gänget började tunnas ut efter flera timmars drickande.

Det blev mörkt ute, alla satt ute förutom Daniel och Veera som var inne ;P

Det var riktigt trevligt.


Julkki å Benkku for hem typ halv tre och då var det bara Maija och Veera kvar.

De och Daniel var hungriga och gick till en grill, men själv ville jag inte äta så jag gick å sova. :)

De andra satt typ ute och åt och sen for de hem.

Perfect night again, alla fester tycks bli så himla lyckade nu förtiden.


            

 
 
Ingen bild

j

28 juli 2012 17:28

voi vittan vad läskigt! klickade mig in på din blogg, av misstag faktiskt, och tänkte typ "ye, another lame one" så kikade jag igenom. jag är också från finland, och som varje finnjävel vet finns det inget bätttre än att åka hem, då man bor i stockholm som i övrigt inte alls är något speciellt?! och sen ba jaja, skrolla ner. så läste jag om din banting?! haha vad är oddsen. jag håller också på att kämpa, vilket nt går bra- framförallt inte när man kommer hem till kaljan och allt det där. ye duvet. kändes typ som läsa om sig själv. läskigt eller coolt. känner igen mig i nästan allt. förrutom att jag ännu går på gymnasiet då. men however, stay strong girl! jag vet att du kan klara det! bara visa den finska sisun!

Alexandra Hofman

28 juli 2012 21:57

Coolt! Javisst är det så, när man väl flyttat till stockholm inser man att det inte är så speciellt egentligen, och det är först då man inser hur bra finland är. Eller iaf hur kul det är att komma hem för fyllefesterna haha :D Går du gymnasiet i stockholm eeller? Du får gärna höra av dig igen, och lycka till med bantningen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Alexandra Hofman - 4 november 2013 15:41

Om någon fortfarande kikar in här så påminner jag er om min nya blogg, http://www.alexandrablondi.blogg.se :) :) :) ...

.

Av Alexandra Hofman - 11 februari 2013 13:25


Jag tror minsann att jag skaffat mig en ny blogg jag trivs med! :) Check it out!http://alexandrablondi.blogg.se/     ...

Av Alexandra Hofman - 9 februari 2013 18:42


Jag funderar på att byta till blogg.se. Dvs skapa en ny blogg där, och sluta blogga här. Jag gillar blogg.se     A picture that says it all. Leva eller dö, det är frågan, med andra ord, som det är nu eller perfekt? ...

Av Alexandra Hofman - 8 februari 2013 09:45


Igår var jag på möte i skolan, och kanske det finns en ljusglimt där långt fram i tunneln! :P   Jag har en hel del kul att se fram emot nu. Imitation White närmar sig med stormsteg. Det blir min första utgång på 1,5 månad, so let's make it count!...

Av Alexandra Hofman - 7 februari 2013 13:28

Här kommer en historia hämtad ur verkligheten. Texten är hämtad från: http://debatt.svt.se/2013/01/23/med-korkort-for-kottatare-far-vi-respekt-for-djuren-som-slaktas/         Jag gick sakta mot den lilla flocken på min och Toves gård, gård...

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards