Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 2 oktober 2012 14:49

Stackars lilla Mimmi, hon nyser och snörvlar. När vi ska sova så låter hon precis så som man själv kan låta när man är täppt i näsan ni vet? Undrar vad det kan va, om det inte blir bättre får vi åka till veterinären. Verkar inte va nåt smittsamt iaf, de andra hundarna är inte sjuka så.


 



Av Alexandra Hofman - 2 oktober 2012 14:42

Många som bryr sig<3


Konstigt så snabbt mitt humör svänger, självskadebeteende ena dagen och nytt mod andra. Nej, men jag har insett att jag bara har en ynka månad kvar här att gå ner i vikt. Antar att jag inte kommer kunna gå ner i vikt i finland, inte så mkt iaf. All min goda light-mat som finns här finns inte där tyvärr. 


Men jag kommer tillbaks till stockholm i november, och sen en vecka i december :) Längtar redan haha. Undrar om det går att frysa mitt gymkort under tiden jag är här. Vore lite dumt att låta tre månader gå till spillo, jag betalade ändå 6000kr för kortet.


 


Om en timme kommer Olivia hit, då har vi privatträning med hundarna, yee! :D

Av Alexandra Hofman - 2 oktober 2012 11:08

Blir inget lghtsköp ännu. Sparar pengarna, men måste nog gå till nån ekonomisk rådgivare, måste finnas nåt sätt att investera dem så de växer.Så denna månad blir tillfälligt min sista i sthlm. Kommer resa hit under november och december oxå och bo hos nån av tjejerna, festa lite och sådär, det vanliga hehhe.Let's make the best out of this month! More money and more lost pounds!

Ovido - Quiz & Flashcards