Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Alexandra Hofman - 22 oktober 2012 20:14

Jag är så himla trött! Har ju varit det hela veckan, tänkte att det kanske berodde på träningen, men har nu haft två träningsfria dagar och inte har det blivit bättre av det. Illa!


Har packat det allra mesta inför flytten nu. Jag har ju inte så jättemycket saker med mig hit, just för att när man bor i sthlm så får man oftast flytta runt mellan olika andrahandskontrakt, då är det enklast att inte ha med sig så mycket.


Tidig söndag morgon åker jag. Men lördag så har jag anmält mig till ett dansevent. Jag kommer träna jääkligt intensivt nu denna sista vecka nämligen. Så får hoppas jag inte har alltför mycket träningsvärk på lördag, vill ju kunna dansa ordentligt.


Sen får vi hoppas att det inte blir alldeles för sent på lördagskvällen, måste ju ändå åka iväg runt 7 på söndagsmorgonen. Men man vet aldrig vart förfest med danskillar leder till ;P (halloween firas ju dessutom den kvällen på alla klubbar)


 


Så som ni ser är det fyra och en halv timmes dans som väntar på lördag. Egentligen skulle jag gå på streetdance på sats klockan 11 oxå, men jag tror jag avbokar det.. :P

Av Alexandra Hofman - 22 oktober 2012 12:03

         


Imorse fick kameran följa med ut i skogen.

Tanken var att kanske få en bild pårådjuren som brukar vara ute den tiden.

Men inget rådjur syntes till.

Ovido - Quiz & Flashcards